کد خبر : 2013443 | 21 فروردين 1403 ساعت 23:22 | 17.7K بازدید | 58 دیدگاه

بیان بخشی از واقعیت اصل ماجرا را تغییر نمی‌دهد؛

نساجی مازندران پاسخ بیانیه ملوان را داد

حواشی دربی شمال همچنان ادامه دارد و این بار نساجی بیانیه‌ای در خصوص این بازی منتشر کرده است.

نساجی مازندران پاسخ بیانیه ملوان را داد

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و دوم دربی حساس شمال میان نساجی مازندران و ملوان بندر انزلی در ورزشگاه وطنی برگزار شد که این مسابقه با یک گل به سود قوی سپید تمام شد.

با این حال حواشی این مسابقه ادامه‌دار شده است و ملوان سه روز پس از بازی یک بیانیه منتشر کرد که در آن راجع به فحاشی‌های صورت گرفته در طول بازی به ملوان و همچنین خشونت فیزیکی سازمان یافته پس از مسابقه نوشت.

حال نساجی در بیانیه خود در جواب ملوان نوشت: "در بیان میزان ریشه، علاقه و شور هواداران فوتبال در شمال کشور و به ویژه استان همسایه، کلمات عاجزند. باشگاه نساجی هم از هواداران خود و هم تیم رقیب برای حضور پرشور و مثال زدنی در روز بازی، بار دیگر، قدردانی می‌کند.

اتفاقاتی در وطنی رخ داد و باشگاه ملوان در بیانیه‌ای به تشریح آن حوادث پرداخت. حوادثی مشابه و شاید شدیدتر از اتفاقات ورزشگاه وطنی در قبال هواداران نساجی، در دو دیدار قبلی در انزلی افتاده بود. اما هواداران و باشگاه نساجی، حساب طرفداران واقعی فوتبال را از این عده‌ای کم، جدا کردند و به‌جای بیانیه و دامن زدن به حوادث، این خطاها را نادیده گرفتند.

2009142

باشگاه نساجی مازندران با وجود دلخوری‌های قبلی، در جلسه هماهنگی در شب بازی برای امنیت و رفاه حال هواداران عزیز ملوان مقرر کرد تا حضور و جابه‌جایی کامل آنها، اجازه ورود به هواداران نساجی روی سکوی نزدیک به محل استقرار و عبور طرفداران این تیم داده نشود. احتمالا ویدیوهای دل‌گیری و گلایه هواداران نساجی نسبت به این اتفاق را دیده باشید. در شب بازی هم ما برای ادای دین و احترام، پوستر بازی را به مرحوم سیروس قایقران اختصاص دادیم و ورود ما به زمین همراه با بنر یادبود: اسطوره‌ها فارغ از جغرافیا، راه و رسم مشابه دارند، بود. باشگاه نساجی برنامه مفصلی را هم پیش از بازی برای گیله‌مرد فوتبال، برگزار کرد و با اهدای گل به تصویر مرحوم قایقران، بازهم یاد او را گرامی نگاه داشت.

درگیری کوچک رخ داده با وجود اینکه از جایگاه هواداران تیم میهمان آغاز شد با کمک مقامات انتظامی و امنیتی، به خوبی کنترل و آرام شد. بیان بخشی از واقعیت و کلیت ماجرا و نه تمام آن، ایجاد شائبه خواهد کرد ولی در اصل واقعیت، تغییری ایجاد نمی‌کند. باشگاه "نساجی مازندران" بار دیگر از حضور گرم هواداران ملوان قدردانی و مانند همیشه، آنها را به آینده و اتفاقاتی بهتر، دعوت می‌کند."

دیدگاه‌ها