کد خبر : 2013446 | 22 فروردين 1403 ساعت 07:11 | 12.3K بازدید | 14 دیدگاه

یک دست مقابل زکی‌پور و نجات سپاهان

ضربه میلاد زکی‌پور پس از برخورد به دست مدافع صنعت نفت به کرنر رفت و تبدیل به گل نشد.

یک دست مقابل زکی‌پور و نجات سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور مدافع چپ سپاهان که در چند فصلی که برای این تیم به میدان رفته از بازیکنان تاثیرگذار بوده در دیدار مقابل صنعت نفت در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ضربه او از داخل محوطه جریمه به دست بازیکن صنعت نفت برخورد کرد و به کرنر رفت و داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

دفاع چپ سپاهانی‌ها در حالی که این تیم به گل نیاز داشت روی ضربه کرنر پیش کشیده بود و در محوطه جریمه حضور داشت و توپ برگشت داده شده مقابل پای او قرار گرفت اما ضربه او در بین راه و در آستانه گل شدن به دست بازیکن نفت برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا این بازیکن پیش کشیده برای سپاهان نتواند گلزنی کند.

2009151

زکی‌پور که سال گذشته سه گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد، در این فصل 19 بازی در لیگ برتر و 27 بازی در مجموع لیگ و آسیا انجام داده که اگر کمی‌ خوش شانس‌تر بود در بازی صنعت اولین گل خود را به ثمر می‌رساند یا در حالتی دیگر با گرفتن ضربه پنالتی روی گل این تیم تاثیر مستقیم داشت.

مدافع سرعتی سپاهان که در این فصل بدون جانشین بوده در دیدارهای آینده مسئولیت سنگینی خواهد داشت و در دیدارهای حساس سپاهان در مسیر بازگشت به کورس قهرمانی مهره کلیدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها