کد خبر : 2013448 | 21 فروردين 1403 ساعت 23:45 | 58.2K بازدید | 4 دیدگاه

دو بازیکن و یک دروازه‌بان توسط شمسایی کنار گذاشته شدند؛

سه بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کردند

سجاد یوسف‌خواه، سپهر محمدی و علی‌رضا جوان اردوی تیم ملی فوتسال را ترک کردند و فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا 2024 را بدست نیاوردند. حالا تمامی نگاه‌ها به سمت آخرین خط خورده خواهد رفت.

سه بازیکن اردوی تیم ملی را ترک کردند

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک هفته دیگر تا آغاز بزرگ‌ترین تورنمنت ملی قاره کهن با عنوان جام ملت‌ها باقی مانده است، رقابت‌هایی که همه امیدوار به قهرمانی ایران و انتقام از سامورایی‌ها هستند. این مسابقات علاوه بر اینکه حکمران جدید فوتسال آسیا را معرفی می‌کند، بلیت حضور تیم‌های آسیایی را در جام جهانی فوتسال ازبکستان مُهر می‌زند. همین حساسیت موجب گردیده تا در کنار رفاقت ملی‌پوشان با یک‌دیگر، رقابت آن‌ها برای حضور در جام ملت‌ها داغ‌تر شود که طبق معمول، چندین بازیکن حسرت می‌خورند و توسط سرمربی کنار گذاشته می‌شوند. این بار دو بازیکن به همراه یک دروازه‌بان، فرصت بازی و خودنمایی در تایلند را از دست دادند، تا نمایش ملی‌پوشان فوتسال را از خانه‌هایشان تماشا کنند.

بولت پرسپولیسسجاد یوسف‌خواه
ملی‌پوش چپ‌پای جدید باشگاه کراپ الوند در لیگ برتر فصل گذشته شکوفا شد و نمایش بسیار خوبی را در پیراهن تیم شهرداری ساوه داشت. شمسایی با دعوت از یوسف‌خواه به این بازیکن پاداش درخشش داد و حتی در لیست اعزامی به تورنمنت چهارجانبه ویتنام راه یافت. از آن جایی که دو فوق ستاره فوتسال ایران، مسلم اولاد قباد مرد سال آسیا و مهدی کریمی از بهترین بازیکنان لیگ برتر در پُست او بازی می‌کنند و مسعود یوسف از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است، کار یوسف خواه را به خودی خود برای حضور در جام ملت‌های آسیا سخت‌ کرده بود. این بازیکن در غیاب اولادقباد، فرصت داشت تا در تورنمنت ویتنام طنازی کند اما مسائل شخصی باعث شد که یوسف خواه در فرودگاه از جمع ملی‌پوشان جدا شود. با این حال، بازگشت این بازیکن به اردوی تیم ملی فوتسال هم نتوانست تاثیر چندانی در انتخاب شمسایی داشته باشد و از لیست تیم ملی کنار رفت.

بولت پرسپولیسعلی‌رضا جوان
یکی از بازیکنانی که وحید شمسایی به او وفادار ماند، علی‌رضا جوان است که نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال را به علت مشمول به سربازی از دست داد و در نیم فصل دوم به رغم عملکردی نه چندان پُر زرق‌وبرق، به تیم ملی دعوت شد. اگرچه می‌توان تنها دلیل شمسایی از دعوت این بازیکن به تیم ملی را به تجربه او گره زد که در دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به میدان رفته بود. اما با هر حال، یکی از جنجالی‌ترین انتخابات شمسایی به شمار رفت و خط خوردنش کاملا پیش‌بینی می‌شد.

بولت پرسپولیسسپهرمحمدی
سنگربان باتجربه اصفهانی برای بازگشت به دروازه تیم ملی، در لیگ برتر جاه‌طلبانه و سخت‌کوش ظاهر شد تا با عملکردی ستودنی به هدف خود دست یابد. سپهر محمدی، همراه با تیم ملی به تورنمنت ویتنام رفت تا در آزمون نهایی خودش را به مربیان تیم ملی ثابت کند. ولی نمایش دور از انتظارش در مصاف با مراکش، تمامی کاشته‌هایش در طول یک سال را بر باد داد تا شمسایی برای انتخاب دومین گلر تیم ملی به فکر گزینه‌ دیگری باشد.

یک بازیکن دیگر از لیست تیم ملی خط خواهد خورد که بستگی به روند بهبودی مسلم اولادقباد دارد. اگر مرد سال فوتسال آسیا مشکلی برای همراهی تیم ملی در جام ملت‌ها‌ را نداشته باشد، باید منتظر کنار گذاشته شدن یک ستاره دیگر پیش از اعزام به تایلند باشیم.

دیدگاه‌ها