کد خبر : 2013451 | 22 فروردين 1403 ساعت 00:35 | 16.8K بازدید | 146 دیدگاه

فرار میزبان از شکست

آرسنال ۲-۲ بایرن: باواریایی‌ها در لندن نمی‌بازند

آرسنال و بایرن مونیخ در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان به تساوی ۲-۲ رسیدند.

آرسنال ۲-۲ بایرن: باواریایی‌ها در لندن نمی‌بازند

به گزارش "ورزش سه"، دور رفت یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ امشب با دو بازی آغاز شد. در لندن آرسنال از بایرن مونیخ پذیرایی کرد. آنها ابتدا با گل بوکایو ساکا به برتری رسیدند اما دو گل از سرژ گنابری و هری کین بازی را ۲-۱ کرد. در ادامه بازی پایاپای دنبال شد تا اینکه در اواخر نیمه دوم توپچی‌ها توانستند بازی را مساوی کنند و از شکست خانگی بگریزند.

ویدئو: 329481

این آرسنال بود که بازی را بهتر آغاز کرد. پس از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه ۱۲ روی یک کار تیمی ساکا در سمت راست محوطه جریمه حریف صاحب توپ شد و با یک ضربه کات‌دار زیبا توپ را به گوشه دروازه نویر فرستاد و اولین گل را برای تیمش به ارمغان آورد.

2009162

بایرن پس از دریافت گل کاملا جلو کشید. روی پرس فوق‌العاده از هری کین، گابریل اشتباه کرد و پاسش را به اشتباه تقدیم سانه کرد. در ادامه سانه توانست توپ را به گورتزکا برساند و سپس گنبری در مقابل دروازه آرسنال صاحب توپ شد و توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

2009163

پس از مساوی شدن بازی، دو تیم بارها تلاش کردند به دروازه همدیگر نزدیک شوند. دو شوت پشت محوطه از رایس در دقیقه ۲۱ و سپس کین در دقیقه ۲۵ از کنار دروازه دو تیم گذشت و بازی مساوی ماند.

در دقیقه ۲۹ حرکت سانه در محوطه جریمه رئال با خطای سالیبا مواجه شد و داور پنالتی اعلام کرد. هری کین پشت توپ ایستاد و توانست با فریب رایا و شوت‌زنی به سمت راست، کامبک بایرن را در دقیقه ۳۲ کامل کند.

2009164

بعد از گل کین بازیکنان آرسنال به شوک فرو رفتند و در پاسخ ناکام ماندند. بایرنی‌ها هم که به هدف‌شان رسیده بودند در ادامه دقایق نیمه اول به دفاع پرداختند تا دو تیم با برتری مهمان به رختکن بروند.

نیمه دوم هم با رویکردی مشابه دقایق پایانی نیمه اول آغاز شد. تیم توماس توخل عقب کشیده بود و چشم به ضدحمله‌ها داشت و در سمت دیگر آرسنال به دنبال زدن گل مساوی بود.

در دقیقه ۵۷ هاورتز می‌توانست دروازه نویر را باز کند اما ضربه‌اش به دفاع برخورد کرد و دور شد.

در ادامه شاهد موقعیت خاصی نبودیم و بازی با افت فاحشی دنبال شد. آرسنال در خلق حمله ناکام بود و بایرن به خوبی مانع حملات آنها شده بود.

در دقیقه ۶۹ گنبری که گل اول بایرن را به ثمر رسانده بود احساس ناراحتی کرد و جایش را به رافائل گریرو داد.

پنج دقیقه بعد ژسوس پس از حرکتی زیبا توپ را در محوطه جریمه به تروسار رساند و این بازیکن با شوت به گوشه سمت چپ دروازه نویر، بازی را مساوی کرد.

2009165

پس از گل بازی دوباره قفل شد و دو تیم در خلق حمله ناکام بودند. بایرن که بیشتر نیمه دوم را به دفاع گذرانده بود هجومی‌تر شد اما نتوانست تفاوتی ایجاد کند.

در جدی‌ترین موقعیت در لحظات پایانی، در دقیقه ۹۰ موسیالا با حرکتی عالی در سمت چپ محوطه آرسنال، توپ را برای کومان در مقابل دروازه فرستاد اما ضربه وینگر فرانسوی با بدشانسی به تیر دروازه خورد و دفع شد.

در نهایت در وقت‌های اضافه هم اتفاق دیگری رخ نداد و بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. بازی برگشت این دو تیم چهارشنبه هفته بعد (۱۷ آوریل) برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها