کد خبر : 2013453 | 22 فروردين 1403 ساعت 07:42 | 8.1K بازدید | 23 دیدگاه

راهکارهای مورایس برای پر کردن جای دانشگر

غیبت محمد دانشگر در شرایط این روزهای سپاهان خلا بزرگی برای این تیم به شمار می‌رود.

راهکارهای مورایس برای پر کردن جای دانشگر

به گزارش "ورزش‌سه"، مصاف در آبادان برای سپاهان با خاطرات تلخی تمام شد. آنها با شکست 2 بر یک عملا از بازگشت به جمع مدعیان ناامید شدند و مصدومیت دانشگر که در نیمه اول رخ داد، سبب شد تا آنها با خبر نگران کننده دیگری هم مواجه بشوند.
مورایس حالا و در شرایطی که چشم هواداران سپاهان فقط به یک جام دوخته شده، کار سختی برای پیدا کردن جانشین مناسب برای دانشگر دارد. او برای این کار چند راه در مقابل دارد.
دم دست‌ترین انتخاب مورایس برای پر کردن قلب خط دفاعی سپاهان استفاده از زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی خواهد بود. این دو بازیکن طی مسابقات فصل جاری در برخی مسابقات عملکرد خوبی داشته‌اند و اگر بتوانند با فرم روزهای خوب خود در کنار هم قرار بگیرند، می‌توانند یک خط دفاعی قابل اتکا را تشکیل بدهند.

2009173

از سوی دیگر مورایس می‌تواند از برایان دابو یا امید نورافکن در پست دفاع میانی بهره ببرد تا با قرار گرفتن یکی از آنها در کنار هادی محمدی و سیاوش یزدانی، زوج تیم خود در دفاع میانی را شکل بدهد.
البته با توجه به تصمیماتی که مورایس در خط دفاعی به ویژه در آخرین بازی سپاهان ایجاد کرده، هیچ بعید نیست که به عنوان مثال شاهد قرار گرفتن امید نورافکن و برایان دابو به عنوان دو مدافع میانی تیم باشیم، یا حتی ممکن است بار دیگر دفاع سه نفره مورد نظر سرمربی پرتغالی سپاهان قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها