کد خبر : 2013458 | 22 فروردين 1403 ساعت 00:48 | 33.1K بازدید | 72 دیدگاه

صحنه مشکوک آرسنال-بایرن

تمارض جنجالی ساکا در امارات

بازی آرسنال مقابل بایرن مونیخ با یک صحنه جنجالی خاتمه یافت.

تمارض جنجالی ساکا در امارات

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ بین دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ با تساوی ۲-۲ به اتمام رسید. در این بازی ابتدا آرسنال با گل بوکایو ساکا به برتری رسید اما بایرن مونیخ توانست با دو گل کامبک بزند.

برتری شاگردان توخل تا لحظات پایانی ادامه داشت تا اینکه روی حرکتی فوق‌العاده از گابریل ژسوس، لئاندرو تروسار در محوطه جریمه دروازه مانوئل نویر را باز کرد و آرسنال را به بازی برگرداند.

2009182

در حالی‌که هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش می‌کردند، بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک شد و به‌نظر می‌رسید که اتفاق دیگری رخ نخواهد داد اما برخوردی بین ساکا و نویر بایرنی‌ها را نگران کرد.

در دقیقه ۵+۹۰ روی حمله‌ای عالی ساکا وارد محوطه بایرن شد. او با نویر که از دروازه خارج شده بود تا توپ را دفع کند برخورد کرد و به زمین افتاد. بازیکنان آرسنال ناگهان ایستادند و همه به امید پنالتی به گلن نایبرگ، داور بازی، اعتراض کردند اما او تصمیم گرفت بازی را ادامه دهد. ثانیه‌هایی بعد که بازی به اتمام رسید آرسنالی‌ها باز هم به سمت داور رفتند و او به آنها توضیح داد که درباره صحنه با داوران اتاق VAR صحبت کرده و پنالتی‌ای در کار نیست.

2009181

دیدگاه‌ها