کد خبر : 2013469 | 22 فروردين 1403 ساعت 01:12 | 78.6K بازدید | 192 دیدگاه

آنچلوتی:

جلوی دو گل سیتی هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد و نتیجه تیمش مقابل منچسترسیتی رضایت دارد.

جلوی دو گل سیتی هیچ کاری نمی‌توانستیم بکنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی خانگی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به تساوی 3-3 دست پیدا کرد.

در‌ این بازی تماشایی رئال یک بار از سیستم عقب افتاد و 2-1 پیش افتاد. در نیمه دوم آن‌ها با نتیجه 3-2 عقب افتادند و گل زده والورده باعث شد تا در نهایت به تساوی برسند.

کارلو آنچلوتی پس از بازی از عملکرد شاگردانش راضی به نظر می‌رسید و گفت: "ما خوب رقابت کردیم. فکر می‌کنم ما خوب رقابت کردیم، باید باور کنیم. بازی بسیار نزدیکی بود. ما باید در بازی برگشت هم همین نگرش را داشته باشیم."

بولت تراکتورعملکرد لونین؟

لونین خیلی خوب بازی کرد. دو گل آخر منچسترسیتی غیر قابل مهار بود.

بولت تراکتورمحرومیت اورلین شوآمنی در بازی برگشت؟

این من را نگران نمی‌کند. ما میلیتائو را داریم.

بولت تراکتوربرنامه این بازی؟

برنامه این بود که سیتی را با وینیسیوس به عنوان شماره 9 و رودریگو را در سمت چپ غافلگیر کنیم. فکر می‌کنم این طرح جواب داد. من راضی هستم.

2009201

بولت تراکتورپرس از جلو؟

وقتی از جلو پرس می‌کردیم، بهتر بازی می‌کردیم. وقتی سطح انرژی ما پایین می‌آمد، سیتی بهتر بود. ما باید همین نگرش را در ورزشگاه اتحاد داشته باشیم.

بولت تراکتورنتیجه؟

من اینطور فکر می‌کنم که خوب مبارزه کردیم. باید اعتماد به نفس خود را حفظ کنیم. بازی بسیار نزدیکی بود. اگر در اتحاد هم اینطور باشیم، شاید بتوانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. البته که می‌خواستیم برنده شویم. این یک نتیجه عادلانه بود. بازی را به خوبی کنترل کردیم و از عملکرد تیم راضی هستم. ضد حملات ما عالی بود.

بولت تراکتورگل‌های سیتی؟

سیتی با شوت‌های از راه دور به ما گل زد! این مکان است مقابل هر تیمی اتفاق بیفتد. آن‌ها بازیکنان بزرگی دارند. از شکست سال گذشته در اتحاد چیزهای زیادی یاد گرفتیم، فکر می‌کنم امشب این را نشان دادیم.

دیدگاه‌ها