کد خبر : 2013470 | 22 فروردين 1403 ساعت 04:55 | 31.5K بازدید | 17 دیدگاه

برنامه دلخواه پرسپولیس تا بازی با سپاهان

با مشخص شدن برنامه دو هفته دیگر از رقابت‌های این فصل لیگ برتر تاریخ دقیق بازی برگشت هفته بیست و پنجم مشخص شد.

برنامه دلخواه پرسپولیس تا بازی با سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی بعد از شکست گل گهر در سیرجان باید جمعه شب پیش رو در تهران از ملوان میزبانی کند که بازی دشواری خواهد بود.

پس از آن سرخ‌ها در تاریخ 30 فروردین ماه یعنی یک هفته بعد از بازی ملوان در آبادان مقابل صنعت نفت قرار خواهند گرفت که بعد از دو بازی فشرده در فاصله 5 روزه یک هفته بین بازی‌هایش فاصله افتاده است.

سپس پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید در اراک مقابل آلومینیوم این شهر قرار بگیرد که این بازی هفتم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و بین دو بازی خارج از خانه سرخ‌ها هشت روز فاصله خواهد بود و فرصت ریکاوری مناسب و زیاد است.

اما پنج روز بعد از بازی در اراک الکلاسیکوی برگشت فوتبال ایران بین سپاهان و پرسپولیس در تهران برگزار خواهد شد که باید دید شرایط امتیازی این دو تیم تا آن روز چگونه خواهد بود و نتیجه این بازی چقدر در تعیین معادلات قهرمانی موثر خواهد بود.

همچنین طبق برنامه اعلام شده پرسپولیس در تاریخ 17 اردیبهشت ماه نیز باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که با توجه به قعرنشین این تیم در فاصله چهار هفته مانده به پایان فصل دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت.

چهار بازی پایانی سرخ‌ها مقابل تیم‌های هوادار، استقلال خوزستان، شمس آذر و مس رفسنجان خواهد بود.

دیدگاه‌ها