کد خبر : 2013474 | 22 فروردين 1403 ساعت 05:18 | 14.7K بازدید | 6 دیدگاه

پسران سرمربی سابق بارسلونا در پیکانشهر!

فرزندان رضا عنایتی روز سه‌شنبه در تمرین پیکان حضور یافتند.

پسران سرمربی سابق بارسلونا در پیکانشهر!

به گزارش “ورزش سه”، خودروسازان پایتخت همچون دیدارهای آخر خود قبل از نوروز ۱۴۰۳ در اولین مسابقه امسال هم نمایش خوبی داشتند و توانستند با دست پر و پیروزی زمین را ترک کنند.

برد مقابل استقلال خوزستان از نظر روحی و روانی شرایط پیکان را رو به بهبودی برده و حالا آنها به بقا در لیگ برتر بسیار امیدوارتر شدند. از این رو تمرینات پیکان هم در فضای شاد برگزار می‌شود و بازیکنان از وضعیت روحی خوبی برخوردار هستند.

2009204

رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها در تمرین روز سه‌شنبه تیمش فرزندان خود را هم راه خود کرد و آریا و ارمیا را به محل تمرین پیکان برد. دو پسر کوچک‌تر رضا عنایتی که چند سال قبل در برنامه ۹۰ سوژه بامزه‌ای را رقم زده بودند و به واسطه اینکه پدرشان به شوخی گفته بود قبلا سرمربی بارسلونا بوده مورد توجه قرار گرفتند، امروز در حالی که قد کشیده و بزرگتر از برنامه خاطره‌ساز شده‌اند همراه پدر خود به محل تمرین پیکان رفتند و با لباس ورزشی به کار با توپ پرداختند.

حضور فرزندان رضایتی در تمرین پیکان باعث شد تا بازار شوخی و خنده نزد خودروسازان داغ شود و بازیکنان در فضای شاداب آیتم‌های تمرینی خود را جلو ببرند.

2009206

گفتنی است پیکان برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر آماده می‌شود و عنایتی امیدوار است در این مسابقه هم نتیجه لازم را به دست آورد.

دیدگاه‌ها