کد خبر : 2013476 | 22 فروردين 1403 ساعت 01:31 | 30.7K بازدید | 35 دیدگاه

پنالتی‌مان سوخت

توخل: داور با تصمیمی وحشتناک حق‌مان را خورد

توماس توخل می‌گوید بایرن در بازی مقابل آرسنال مستحق کسب پیروزی بوده و داور با یک اشتباه بزرگ مانع آنها شده است.

توخل: داور با تصمیمی وحشتناک حق‌مان را خورد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت آرسنال و بایرن مونیخ در چارچوب مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

در این بازی ابتدا آرسنال با گل بوکایو ساکا به برتری رسید اما بایرن مونیخ با گل‌های سرژ گنابری و هری کین کامبک زد. در دقایق پایانی اما آرسنال به بازی برگشت و لئاندرو تروسار بازی را مساوی کرد. با این حال توماس توخل در صحبت‌هایش پس از بازی مدعی شد آنها استحقاق به‌دست آوردن پیروزی را داشته‌اند.

بولت تراکتورجریان بازی؟
فکر می‌کنم امروز می‌توانستیم برنده شویم. استحقاق آن را داشتیم. در لحظات پایانی موقعیت کینگزلی را داشتیم و می‌توانستیم یک پنالتی واضح هم برای هند بازیکن آرسنال به‌دست آوریم. می‌دانستیم که باید بهتر از بازی قبلی در برابر هایدنهایم بازی کنیم. خارج از خانه به تساوی رسیدیم. شرایط روشن است، ما به حمایت هواداران و همان شور و شوق امشب نیاز داریم، سپس می‌توانیم به مرحله بعد برویم.

2009216

بولت تراکتورمصدومیت گنابری؟
متأسفانه اتفاق بدی برای ما بود. فکر می‌کنم از ناحیه همسترینگ بود. او خوب به‌نظر نمی‌رسید و دوباره چند بازی از میادین دور خواهد بود.

بولت تراکتورحضور دوباره در لندن؟
خوشحالم که دوباره در این شهر حضور داشتم. خاطرات خوبی از اینجا دارم. امیدوار بودم که از این بازی با پیروزی خارج شویم و خاطره خوب دیگری بسازیم اما متأسفانه نشد.

بولت تراکتورمعتقدید داور اشتباه کرد و برای‌تان پنالتی نگرفت؟
بازی سختی بود و من احساس می‌کنم که تصمیمات کوچک بسیاری علیه ما گرفته شد. احساس می‌کنم که داور تحت فشار هواداران حاضر در ورزشگاه بود که تماشاگران بسیار خوبی هم بودند. از نظر من و همه ما این اشتباه بزرگی بود که داور برای ما پنالتی نگرفت. می‌دانم که موقعیت گیج‌کننده‌ای بود اما توپ را زمین گذاشتند، او سوت می‌زند و مدافع توپ را با دستانش می‌گیرد. این یعنی چه؟

توضیح او در زمین به بازیکنان من بود که ما را بسیار عصبانی کرد. او به بازیکنان ما گفت که این یک «اشتباه بچگانه» از سمت بازیکن آرسنال بود و او برای آن صحنه در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان پنالتی نمی‌گیرد. این یک توضیح وحشتناک و عجیب است. چون او اینجاست که صحنه هند را قضاوت کند، چه اشتباه کودکانه، چه اشتباه بزرگسال، هر چه باشد، ما عصبانی هستیم زیرا داور یک تصمیم بزرگ بر علیه ما گرفت.

بازی در نهایت 2-2 شد و همه چیز مساوی پیش رفت، حالا بازی برگشت را در پیش داریم و امیدواریم که همین جو را در ورزشگاه بازی ایجاد و با همین اشتیاق و اینتنسیتی (شدت) بازی کنیم و بتوانیم بازی را در مسیری که خودمان دوست داریم پیش ببریم. 

دیدگاه‌ها