کد خبر : 2013478 | 22 فروردين 1403 ساعت 01:43 | 35.2K بازدید | 73 دیدگاه

موقعیت از دست دادیم و مجازات شدیم

آرتتا: نبردیم اما درس بزرگی گرفتیم

میکل آرتتا می‌گوید او و بازیکنانش درس بزرگی از تساوی مقابل بایرن مونیخ گرفته‌اند.

آرتتا: نبردیم اما درس بزرگی گرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات مقابل بایرن مونیخ به تساوی ۲-۲ رسید. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی تیمش عنوان کرد که آنها توانایی برد را داشته‌اند اما با موقعیت‌سوزی فقط به یک تساوی رسیدند.

تساوی در خانه؟
ما برای پیروزی به میدان رفتیم و این نتیجه را نمی‌خواستیم. این فوتبال است و همیشه چیزی که می‌خواهید رخ نمی‌دهد. بایرن مونیخ تیم بسیار باکیفیتی است و امیدواریم در آلمان بتوانیم آنها را شکست دهیم.

پنالتی ساکا؟
هنوز صحنه را به‌طور دقیق ندیده‌ام. به هر حال تصمیم گرفته شده و ما نمی‌توانیم آن را تغییر دهیم. امشب می‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم. در رختکن با بازیکنان درباره عملکرد تیم صحبت می‌کنم، نه یک صحنه مشکوک.

2009218

صحنه برخورد آرنج کین به صورت گابریل؟
این صحنه را هم ندیده‌ام و نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. همانطور که گفتم داور تصمیمش را گرفته و صحبت درباره آن فایده‌ای ندارد.

کامبک بایرن در نیمه اول؟
ما بازی را عالی شروع کردیم. پس از گل ساکا بن وایت می‌توانست بازی را ۲-۰ کند اما موقعیت از دست رفت و سپس دو گل خوردیم. وقتی چنین بازی می‌کنید باید مجازات شوید. درست است که در این بازی پیروز نشدیم ولی درس بزرگی گرفتیم. در این رقابت موقعیت‌های کمی به‌دست می‌آورید و باید از آنها استفاده کنید.

دیدگاه‌ها