کد خبر : 2013483 | 22 فروردين 1403 ساعت 02:05 | 24.5K بازدید | 80 دیدگاه

خوشحالی ستاره سیتی از نتیجه بازی رئال

فودن: شکر می‌کنم توپم به گوشه دروازه رئال رفت

فیل فودن از اینکه ضربه دیدنی‌اش وارد دروازه رئال مادرید شده، شکرگزار است.

فودن: شکر می‌کنم توپم به گوشه دروازه رئال رفت

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید رفت و به تساوی 3-3 رسید.

در این بازی سیتی که بعداز گل برنارد سیلوا، با گل‌های روبن دیاز (گل به خودی) و رودریگو عقب افتاده بود، در نیمه دوم را گل فیل فودن به بازی برگشت و حساب کار را 2-2 کرد.

بعد از گل این ستاره انگلیسی هم یوشکو گواردیول برای سیتی گل زد و آن‌ها به برد نزدیک بودند که ضربه مهارنشدنی فده والورده بازی را به تساوی کشاند.  

فودن درمورد عملکرد سیتی پس از گلزنی زودهنگام در این بازی گفت: "فکر نمی‌کنم این برنامه بازی را تغییر دهد، اما معتقدم گاهی اوقات می‌توان خیلی زود گلزنی کرد. رئال واقعاً خوب به این گل پاسخ داد و ما مجبور شدیم دوباره خوب کار کنیم."

وضعیت سیتی؟

این تیم اکنون راه درازی را طی کرده و وقتی اوضاع خوب نیست، سرمان را پایین نمی‌اندازیم و به توانایی خود ایمان داریم. می‌دانیم که همیشه می‌توانیم برگردیم. افتخار بزرگی است که بخشی از این تیم باشید.

2009226

وضعیت پس از تعویض به دلیل مصدومیت‌؟

امیدوارم که وضعیت خوبی داشته باشم. زمان کمی برای بهبودی دارم و امیدوارم بتوانم به آمادگی برسم.

گل امشب؟

من یک ارتباط شیرینی را با آن گل احساس کردم. این گل همان چیزی است که همیشه در تمرین وقتی پاس را در نزدیکی محوطه جریمه می‌گیرم، تمرین می‌کنم. گاهی اوقات آن‌ها گل نمی‌‌شوند و امروز شکرگزارم که می‌بینم شوتم به گوشه دروازه رفته است.

دیدگاه‌ها