کد خبر : 2013484 | 22 فروردين 1403 ساعت 08:02 | 18.1K بازدید | 27 دیدگاه

چند سانتی‌متر تا خوشبختی؛

تیر دروازه نگذاشت بایرن آرسنال را ببرد (عکس)

کینگزلی کومان با بدشانسی نتوانست گل پیروزی بایرن مونیخ مقابل آرسنال را به ثمر برساند.

تیر دروازه نگذاشت بایرن آرسنال را ببرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در استادیوم امارات شهر لندن مقابل آرسنال به تساوی ۲-۲ رسید. در این بازی ابتدا بوکایو ساکا برای توپچی‌ها گلزنی کرد اما در همان نیمه اول شاگردان توماس توخل ابتدا با گل سرژ گنابری و سپس پنالتی هری کین به بازی برگشتند و ۲-۱ جلو افتادند.

در حالی‌که بایرن به خوبی از برتری‌اش دفاع می‌کرد، در دقیقه ۷۶ حرکت عالی گابریل ژسوس منجر به این شد که لئاندرو تروسار در مقابل دروازه نویر صاحب توپ شود و دروازه مهمان را باز کند.

پس از این گل بایرن با احتیاط دوباره وارد فاز هجومی شد تا برتری از دست‌رفته‌اش را برگرداند. آنها چندین حمله نصفه و نیمه داشتند اما جدی‌ترین آنها در دقیقه ۹۰ رخ داد.

2009229

جمال موسیالا با حرکتی از سمت چپ مدافعان آرسنال را به هم ریخت و سپس توپ را به مقابل دروازه فرستاد. کومان که در دقیقه ۶۶ به جای لروی سانه به بازی رفته بود، توپ را قطع کرد و آن را از بین پاهای رایا روانه دروازه کرد اما توپ با بدشانسی در پشت سر دروازه‌بان آرسنال به تیر عمودی خورد و دفع شد تا جدی‌ترین موقعیت بازی پس از گل دوم آرسنال با بدشانسی از دست برود.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی مدعی شد که آنها توانایی پیروزی را داشته‌اند و از این موقعیت کومان به‌عنوان بهترین شانس‌شان برای کسب برد نام برد.

2009228

دیدگاه‌ها