کد خبر : 2013485 | 22 فروردين 1403 ساعت 08:45 | 55.3K بازدید | 34 دیدگاه

سیاوش، مورایس را از تصمیمش پشیمان کرد

سیاوش یزدانی پس از ورود به زمین مسابقه موفق شد در کنار سایر عناصر دفاعی سپاهان از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کند.

سیاوش، مورایس را از تصمیمش پشیمان کرد

به گزارش "ورزش ‌سه"، سیاوش یزدانی در دقیقه 26 دیدار برابر صنعت نفت آبادان و پس از مصدومیت محمد دانشگر از روی نیمکت بلند شد و بلافاصله به دلیل شرایط اورژانسی سیاوش یزدانی که با آمبولانس به بیمارستان انتقال داده شد، جای این بازیکن را در قلب خط دفاعی گرفت.

یزدانی پس از ورود به زمین در شرایطی که سپاهانی‌ها بی‌محاباتر برای جبران دو گل خورده تلاش می‌کردند، توانست با حضور به موقع و زدن ضربات سر از شکل‌گیری ضدحملات خطرناک و درنهایت باز شدن دروازه تیمش برای سومین مرتبه جلوگیری کند.

پیش از شروع مسابقه انتظار می‌رفت که به مانند دیدار برابر تراکتور و گل‌گهر که سپاهان موفق به کلین‌شیت شده بود، سیاوش یزدانی در کنار محمد دانشگر به عنوان زوج قلب خط دفاعی بازی را شروع کند، اما وقتی ترکیب اعلام شد، به شکل عجیبی خبری از حضور شماره 99 سپاهان در ترکیب نبود.

2009230

این تصمیم که با تعجب اهالی فوتبال و هواداران سپاهان مواجه شد، در دقیقه 26 با ورود یزدانی این ابهام که شاید یزدانی بار دیگر مصدوم شده باشد را از بین برد و این بازیکن توانست نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته باشد تا احتمالا مورایس در جریان مسابقه و پس از پایان آن که با یک شکست تلخ همراه شد، به خود بگوید که ای کاش این مدافع را از ابتدا وارد زمین می‌کرد؛ تصمیمی که شاید می‌توانست در نتیجه پایانی مسابقه هم اثرگذار باشد.

به هر ترتیب مورایس در مصاف با صنعت نفت تصمیم به نیمکت نشین کردن سیاوش یزدانی گرفت، اما در 9 هفته باقی مانده مسابقات و همین‌طور رقابت‌های جام حذفی به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت دانشگر و از دست رفتن فصل برای این مدافع، سرمربی پرتغالی از سیاوش تنها در صورت مصدومیت در ترکیب اصلی استفاده نکند.

دیدگاه‌ها