کد خبر : 2013486 | 22 فروردين 1403 ساعت 08:48 | 47.7K بازدید | 17 دیدگاه

حمله به ستاره یونایتد: لامبورگینی سواری کافی نیست!

امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، از عملکرد میسون مونت در ترکیب منچستریونایتد و شرایط ذهنی او انتقاد کرد.

حمله به ستاره یونایتد: لامبورگینی سواری کافی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مونت در اولین فصل حضورش در جمع بازیکنان منچستریونایتد پس از پیوستن از چلسی به این باشگاه در انتقالی جذاب و پرهیاهو نتوانسته است انتظارات را برآورده کند و با انتقادهای بسیاری روبرو شده است. 

این بازیکن در طول این فصل با معضل جدی مصدومیت روبرو بوده و چندین بازی را به همین دلیل از دست داده است. هواداران یونایتد بارها از عملکرد او ابراز نارضایتی و ناامیدی کرده‌اند و پتی هم حالا به جمع منتقدان این ستاره جوان انگلیسی اضافه شده است. 

1983670

پتی در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازیکن اظهار داشت: «این که هواداران چلسی او را هو کردند باعث تاسف است اما نمی‌توان وقتی شرایط در زمین خوب نیست باشگاهی را ترک کرد، بلکه باید از نظر روانی و ذهنی قدرت بیشتری از خود نشان داد. 

او در حال حاضر برای منچستریونایتد بازی می‌کند که یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست و باید بداند که وقتی به جمع آنها پیوست با چه مشکلاتی روبرو خواهد شد. یک ورزشکار در این سطح باید از نظر روانی هم پیشرفت کند. او هر روز صبح از خواب بیدار می‌شود و پشت لامبورگینی می‌نشیند اما باید نگاهی هم در آینه به خودش کند! او باید از نظر ذهنی قوی‌تر شود.»

دیدگاه‌ها