کد خبر : 2013488 | 22 فروردين 1403 ساعت 09:15 | 50.4K بازدید | 113 دیدگاه

ناراحتی ستاره رئال: اینقدر گل نزدیم که خوردیم!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید تیمش فرصت‌های گلزنی بسیاری را هدر داده و گل‌های بدی هم دریافت کرده است.

ناراحتی ستاره رئال: اینقدر گل نزدیم که خوردیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی منچسترسیتی به میدان رفت و این بازی حساس و تماشایی با تساوی 3-3 به پایان رسید. 

شاگردان پپ گواردیولا در حالی در این بازی به گل رسیدند که تنها دو دقیقه از شروع بازی گذشته بود و این کار را برای رئال سخت کرد اما آنها ناامید نشدند و رودریگو یکی از بازیکنانی بود که در این بازی موفق به باز کردن دروازه حریف و کمک به تیمش شد، هرچند در نهایت نتوانست پیروزی را برای آنها به ارمغان بیاورد. 

2009232

این ستاره برزیلی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این که اینقدر زود گل بخورید همیشه و در هر دیداری بسیار دشوار است. ما چندین فرصت را هدر دادیم و پس از آن گل‌هایی خوردیم که هرگز نباید به این شکل اجازه باز شدن دروازه را بدهیم. 

ما می‌خواستیم برنده شویم و نتیجه خوبی بگیریم اما مساوی کردیم. کمی در حمله ناموفق بودیم و گل‌های بدی هم دریافت کردیم. یک هفته فرصت داریم تا تلاش کنیم و یک بازی در لیگ هم باید برگزار کنیم. بازی خوب پیش رفت، هرچند نتیجه چیزی که ما می‌خواستیم نبود.»

دیدگاه‌ها