کد خبر : 2013490 | 22 فروردين 1403 ساعت 09:50 | 170.1K بازدید | 176 دیدگاه

سوتی عجیب و بچگانه ستاره آرسنال

اشتباه جنجالی: پنالتی واضح بایرن را دزدیدند! (عکس)

اتفاق عجیبی که در جریان بازی آرسنال برابر بایرن مونیخ رخ داد حالا به صحنه‌ای جنجالی تبدیل شده است.

اشتباه جنجالی: پنالتی واضح بایرن را دزدیدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات روبروی آرسنال به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند. 

بسیاری پیش از این بازی انتظار داشتند که شاگردان میکل آرتتا با توجه به عملکرد خوب‌شان در چند هفته اخیر و با استفاده از افت فاحش حریف در این فصل بتوانند بایرن را از سر راه بردارند اما آنها در مقطعی حتی از حریف عقب افتادند و در نهایت موفق به کسب نتیجه مساوی شدند. 

یکی از صحنه‎‌هایی که در این دیدار رخ داد، حالا به اتفاقی جنجالی تبدیل شده و بسیاری از هواداران بایرن و همچنین کاربران در شبکه‌های اجتماعی و فوتبال‌دوستان معتقد هستند که یک پنالتی واضح در جریان این بازی برای تیم توماس توخل گرفته نشده که باعث عصبانیت این مربی هم شده است. 

در حالی که توپ در اختیار داوید رایا قرار داشت، او پاسی را با پا برای گابریل فرستاد اما این بازیکن آن را با دست گرفت و دوباره کاشت تا ضربه دروازه را بزند، چون باور داشت که توپ در جریان بازی قرار ندارد و صدای سوت داور هم به سختی در هیاهوی کر کننده ورزشگاه امارات به گوش می‌رسید. 

2009233

این اتفاق در حالی رخ داد که بایرن با نتیجه 1-2 از حریف پیش بود و بازیکنان این تیم بلافاصله به داور اشاره کردند که باید یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام کند چون ضربه اول رایا در واقع ضربه دروازه و پاس برای هم‌تیمی‌اش بوده است اما در نهایت داور اعلام کرد که خبری از ضربه پنالتی نخواهد بود. 

این اتفاق با اعتراض بسیاری از فوتبال‌دوستان روبرو شده و توخل هم پس از پایان بازی در اظهاراتش در این باره گفت: «من فکر می‌کنم داور امروز جسارت کافی را نداشت تا پنالتی‌ای که حق ما بود و در شرایطی عجیب و دیوانه‌وار رخ داد اعلام کند. 

او در زمین تایید کرد که این صحنه را دیده اما یک چهارم نهایی کافی نیست که برای این اشتباه بچگانه اعلام ضربه پنالتی کند. بنابراین او تایید کرده که از این اشتباهی که بازیکن حریف کرد آگاه است و این برای ما ناامیدکننده است. او اشتباه بزرگی کرد.»

2009235

یکی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی با اشاره به این صحنه نوشت: «باید یک پنالتی به سود بایرن مونیخ اعلام می‌شد. گابریل مثل یک بچه در محوطه جریمه رفتار کرد. من فکر می‌کنم داور عمدا اعتراض ساکا را به همین دلیل نادیده گرفت. این صحنه هم از منظر گابریل و هم داور شوکه کننده است.»

کاربر دیگری اظهار داشت: «وای، باید یک پنالتی دیگر هم به سود بایرن اعلام می‌شد. سوت زده شد، رایا به توپ ضربه زد و گابریل آن را با دست برداشت.»

یکی دیگر از کاربران هم در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اضافه کرد: «در واقع، پنالتی بایرن به سرقت رفت! گابریل توپ را در جریان بازی با دست گرفت! پنالتی واضح! داور اشتباه بزرگی کرد.»

دیدگاه‌ها