کد خبر : 2013492 | 22 فروردين 1403 ساعت 10:00 | 72K بازدید | 11 دیدگاه

منتظر بهترین ورژن من باشید؛

اعتراف میثم صالحی: او نبود راحت قهرمان می‌شدیم

میثم صالحی، بعد از مدت‌ها در مصاحبه‌ای با ورزش سه پیرامون مسائل مختلف صحبت کرده است.

اعتراف میثم صالحی: او نبود راحت قهرمان می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، با وجود حذف تلخ از المپیک توکیو والیبال ایران در آنجا یک نکته امیدوارکننده داشت و آن هم ظهور ستاره‌ای جدید به نام میثم صالحی بود. بازیکن محبوب ولادیمیر آلکنو که البته بعد از المپیک با یک مصدومیت سنگین از ناحیه کتف مواجه شد که خیلی او را اذیت کرد.  با این حال او اخیرا در لیگ و در لباس شهداب یزد نشان داد که رفته رفته دوباره فرم خوب خود را بازیابی کرده است.

به همین بهانه گفت‌وگویی با میثم صالحی انجام دادیم که اینجا مشروح صحبت‌های او با ورزش سه را می‌خوانید.

*در مورد لیگ صحبت کن، اوضاع چطور بود؟
خیلی خوشحال بودم که لیگ طولانی شد. هفته‌ای یک بازی در نیم فصل دوم انجام دادیم و واسه تیم ملی هم خوب شد. به خاطر اردوهایی که داریم می‌گم و اینطوری بازیکنان بدنشون آماده می‌مونه.

*چرا قهرمان نشدید؟
چرا نداره که؛ والیبال ورزشیه که از پیش آدم نمی‌تونه بگه که صددرصد قهرمان میشه ولی واقعاً لایق قهرمانی بودیم و این دو سالی هم که شهداب قهرمان شد واقعاً لایقش بود. باشگاه خیلی خوبیه، خیلی منظمه، خیلی به نظر من واقعاً باشگاه شایسته‌ای هست و اینکه نشد حالا می‌گم ورزشه دیگه. ما هم سعیمونو کردیم دو تا بازی کردیم باهاشون، هر دو هم  ٣-٢ شد. به نظر من فینال خوبی بود.

2009238

*تو نتونستی در بازی فینال به اندازه یک چهارم و نیمه نهایی درخشان باشی. چرا؟
به خاطر این بود که خیلی اذیت شدم تو بازی‌های نیمه‌نهایی و یک چهارم؛ در بازی با شهرداری ارومیه من هم مچ پام پیچ خورد، هم شصتم توپ خورد بهش و اذیت شدم خیلی؛ خلاصه با کلی بدن درد وارد فینال شدیم یعنی بازی اولم حتی کمرم گرفت. خیلی فشار روم بود، یعنی منی که تا حالا کمرم اسپاسم نکرده بود یه لحظه کمرم هم حتی گرفت. بیشتر به این علت بود که واقعاً خیلی فشار متحمل شدم تو نیمه نهایی و یک چهارم و خوب ریکاوری نشده بودم. علت اصلیش همین بود.

*در مورد مصدومیت کتفت هم بگو. اوضاع اون چطوره؟
مصدومیت کتفم خیلی بهتره، یعنی نسبت به سال اولم خیلی خیلی بهتره. راضیم خدا رو شکر و تو بازی فینال هم گفتم که کتفم مصدوم نشده بود، هر اتفاقی افتاده بود رو مچ پام بود و انگشت شستم. از طرف دیگه در بازی فینال کمرم هم اسپاسم کرده بود که دو سه روز طول کشید خوب شه. کلا مصدومیت کتفم خدا رو شکر خوبه واقعا. جا داره اینجا هم از دکتر حدادی پزشک تیممون تشکر کنم که خیلی بهم کمک کرد. بعد هر بازی بلافاصله به ریکاوری من می‌رسید و درمان هم انجام می‌داد. چون جراحی سختی بود، زمان می‌بره که کامل کامل خوب شه ولی همون‌طور که دیدید بازی خوبی هم کردم مشکلی هم پیش نیامد.

2009239

*خیلیا می‌گن تفاوت دو تیم در بازی فینال محمد موسوی بود؛ موافقی؟
بله، خیلی به تیمش کمک کرد. واقعا مستحق MVP شدن بود. به نظرم اگه نبود خیلی راحت ما قهرمان می‌شدیم. خیلی خیلی به تیمش کمک کرد و باعث قهرمان شدن تیمشون شد.

*شرایط تیم ملی رو چطور می‌بینی؟ می‌تونیم بریم المپیک؟ 
فعلاً که شروع نشده؛ ان‌شاءالله که همه چیز خوب پیش بره. ورزش والیبال اصلاً نمیشه هیچیش رو پیش‌بینی کرد ولی به نظر من پتانسیل اینو داریم که بریم المپیک. امیدوارم که بتونیم باز به المپیک صعود کنیم و نتیجه‌های خوب بگیریم.

2009240

*تو احتمالا در تیم ملی کار خیلی سختی هم داری با توجه به اینکه هم‌پستی‌های آماده زیادی داری.
الان بیشتر به این فکر می‌کنم که به مصدومیت‌هام برسم. شرایط بدنیم اگه اوکی باشه هیچ مشکلی با رقابت ندارم، لذت هم می‌برم.

چقدر امید داری برگردی و بشی بازیکن ثابت تیم ملی مثل المپیک؟ 
فکر می‌کنم که من سال دیگه تو وضعیت ایده‌آلم باشم. امیدوارم یعنی همه سعیم رو می‌کنم و اگه استراحت خوبی داشته باشم، اگه ریکاوری خوبی داشته باشم، دوره وزنه خوبی داشته باشم مطمئناً برمی‌گردم و بهتر می‌شم.

دیدگاه‌ها