کد خبر : 2013494 | 22 فروردين 1403 ساعت 09:58 | 10.3K بازدید | 31 دیدگاه

بازگشت امید به بایرن: آرسنال را در خانه می‌بریم

یاشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید این تیم می‌تواند آرسنال را در آلیانز آرنا شکست دهد.

بازگشت امید به بایرن: آرسنال را در خانه می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه امارات روبروی آرسنال قرار گرفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

شاید کمتر کسی انتظار داشت که شاگردان توماس توخل پس از ناکامی‌های چند هفته اخیر بتوانند این نمایش خوب و درخشان را ارائه دهند اما عملکرد خوب آنها در این بازی باعث شد که حتی از حریف پیش بیفتند، هرچند نتوانستند این برتری را حفظ کنند و به تساوی رضایت دادند. 

2009242

کیمیش پس از پایان این بازی در گفتگو با آمازون پرایم اظهار داشت: «با توجه به اینکه شرایط بازی چطور پیش رفت، ما باید از نتیجه راضی باشیم. ما در واقع در نیمه اول خوب بازی نکردیم اما توانستیم با برتری 1-2 به رختکن برویم که اتفاق خوبی برای ما بود. 

در نیمه دوم موقعیت‌های خطرناک‌تری داشتیم و یک توپ را هم به تیرک دروازه زدیم. این که توانستیم پس از عقب افتادن واکنش خوبی نشان دهیم خیلی مهم بود. فکر می‌کنم سانه نقش خیلی خیلی پررنگی در این باره ایفا کرد. او اقدامات خوبی خصوصا در نیمه اول داشت. 

ما می‌توانیم آرسنال را در خانه شکست دهیم. باید هم این کار را انجام دهیم. تساوی 2-2 به این معناست که ما نمی‌توانیم در خانه صرفا برای گرفتن یک مساوی بدون گل به میدان برویم. یک چیز کاملا مشخص است: ما باید ببریم و فقط برای رسیدن به همین هدف بازی خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها