کد خبر : 2013498 | 22 فروردين 1403 ساعت 10:28 | 18.1K بازدید | 26 دیدگاه

اتهام بایرن به داور: گفت اینجا پنالتی نمی‌گیرم!

مکس ابرل، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید داور بازی برابر آرسنال صحنه هند گابریل را دیده اما پنالتی نگرفته است.

اتهام بایرن به داور: گفت اینجا پنالتی نمی‌گیرم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان در لندن روبروی آرسنال صف‌آرایی کرد و دو تیم پس از 90 دقیقه بازی تماشایی و جنجالی به تساوی 2-2 رضایت دادند. 

شاگردان توماس توخل در این بازی عملکرد بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند و موفق شدند از حریف پیش بیفتند و این فرصت را هم داشتند که این برتری را افزایش دهند، اما صحنه جنجالی‌ این بازی از سوی داور پنالتی تشخیص داده نشد تا اعتراض بازیکنان، کادر فنی و مدیران این تیم را به همراه داشته باشد. 

2009233

گابریل روی یک صحنه و در حالی که سوت داور به صدا درآمده بود، پاسی که داوید رایا برای او ارسال کرد را با دست گرفت و سپس خودش اقدام به زدن دوباره ضربه دروازه کرد اما با وجود اعتراض شدید بازیکنان بایرن مونیخ، داور حاضر به اعلام ضربه پنالتی نشد.

ابرل در پاسخ به سوالی درباره این صحنه به خبرنگاران گفت: «پس داور در سوت خود می‌دمد، دروازه‌بان توپ را به مدافع پاس می‌دهد که آن را با دستش برمی‌دارد و این پنالتی واضح است و نیازی به صحبت و توضیح بیشتر درباره آن نیست. 

اما ادعا و پاسخ داور در واکنش به این صحنه این است که بگوید نمی‌تواند درمرحله یک چهارم نهایی چنین ضربه پنالتی‌ای را اعلام کند، معذرت می‌خواهد و می‌گوید این تقصیر او نیست. البته که تقصیر ما هم نیست!»

دیدگاه‌ها