کد خبر : 2013502 | 22 فروردين 1403 ساعت 11:33 | 16.2K بازدید | 27 دیدگاه

ادامه جنجال داوری: هری کین باید اخراج می‌شد!

کیث هکت، داور سابق لیگ برتر انگلیس، می‌گوید ضربه هری کین به گابریل مستحق دریافت کارت قرمز بود.

ادامه جنجال داوری: هری کین باید اخراج می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات در دیداری حساس به مصاف آرسنال رفت و با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد. 

این نتیجه به این معناست که سرنوشت تیم صعود کننده به جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان هفته آینده مشخص خواهد شد. بایرن این فرصت را داشت که به عنوان تیم برنده به مونیخ برگردد، اما نتوانست برتری‌اش را برابر حریف حفظ کند و حالا باید منتظر میزبانی از آرسنال در بازی برگشت باشد. 

2009252

این بازی جنجال داوری بسیاری داشت و در یکی از صحنه‌ها، کین که توانست گلی را هم از روی ضربه پنالتی به ثمر برساند با گابریل درگیر شد و با آرنج ضربه‌ای به او زد که به فک این بازیکن برخورد کرد اما داور تصمیم گرفت که او را تنها با یک کارت زرد جریمه کند. 

هکت پس از پایان این بازی به تلگراف گفت:ئ «کین می‌دانست دقیقا در حال انجام چه کاری است. همان‌طور که مشخص است، او نگاهی به عقب کرد و گابریل را دید و کاملا می‌دانست که این بازیکن در چه شرایط و در چه فاصله‌ای از خودش قرار دارد. 

کین باید خودش را بسیار خوش شانس بداند که تنها یک کارت زرد روی این خطا دریافت کرد که باعث شد اجازه حضور در زمین در بازی برگشت که اهمیت بسیار زیادی هم برای هر دو تیم دارد داشته باشد.»

دیدگاه‌ها