کد خبر : 2013512 | 22 فروردين 1403 ساعت 12:40 | 28.8K بازدید | 32 دیدگاه

همه برای ما کارشناس شده‌اند

اکبرپور: قلعه‌نویی و یحیی بهترین هستند

صحبت‌های سیاوش اکبرپور درخصوص مسائل تیم ملی و ورود یک مجری به بحث فنی تیم ملی و انتقاد از امیر قلعه‌نویی.

اکبرپور: قلعه‌نویی و یحیی بهترین هستند

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم استقلال ملاثانی دیروز در میکسدزون ورزشگاه تیمش به دفاع از عملکر امیر قلعه‌نویی پرداخت. او گفت: در این‌ مدت صحبت‌هایی توسط پیشکسوتان در مورد تیم ملی شد که می‌خواهم گلگی خود را داشته باشم. ما فوتبالی‌ها اگر هوای یکدیگر را نداشته باشیم خیلی بد می‌شود.

2009261

او ادامه داد: امیر قلعه‌نویی نابغه فوتبال ماست و باید به ایشان احترام بگذاریم. روزی که یک مجری از سرمربی تیم‌ملی درمورد مسائل فنی تیم صحبت کرد خیلی ناراحت شدم، چون دید یک مجری درمورد مسائل فنی با مربی متفاوت است. صحبت کردن مگر حفظیات است که آن را دقیقا در زمین اجرا کرد، آیا شما بلد هستید آن را اجرا کنی؟ در همه دنیا زمانی می‌خواهند سرمربی تیم ملی را نقد کنند، کارشناسان و مدرسان را می‌آورند که ایرادات تیم را بازگو کنند. من واقعا ناراحتم که همه کارشناس شده و به مباحث فنی تیم ملی ورود کردند.

2009262

اکبرپور درباره دلیل این صحبت‌ها ادامه داد: من اگر می‌گویم قلعه‌نویی نابغه است، دلیل دارم‌،  عمر مربیگری ایشان بیش از ۲۰ سال می‌گذرد، از سال ۸۰ در استقلال بازیکنان بزرگی را به فوتبال معرفی کرده و بیشترین جام را در فوتبال ایران دارد. در سوی مقابل تعدادی آدم بی‌کارنامه برای دیده شدن با حرف‌های ناپسند ایشان را نقد می‌کنند. البته آنها به جایی نمی‌رسند چون در این سمت تلاش اعضای کادر تیم ملی بیشتر می‌شود.

2009263

نزدیک به ۱۱ سال مربی تیم ملی خارجی بود که حرفی می‌زدیم اصلا جواب کسی را نمی‌داد. حیف است. الان تیم ملی خوبی داریم، به شما قول می‌دهم که در ۱۵ سال آینده هم نمی‌توانستیم ژاپن را شکست دهیم. بگذارید با مربی ایرانی کار کنیم. آنقدر انتقاد نکنید، منظور من با همه دوستان است و قصد بی‌احترامی به فرد خاصی ندارم.

ستاره سابق استقلال در پایان گفت: یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. این عزیزان در مربیگری اسطوره‌اند ولی قدرشان را نمی‌دانیم.

دیدگاه‌ها