کد خبر : 2013537 | 22 فروردين 1403 ساعت 14:17 | 70.1K بازدید | 53 دیدگاه

شب کابوس‌وار کواچیچ

جانشین دی‌بروینه همه را ناامید کرد

کوین دی‌بروینه دقایقی قبل از بازی با رئال به دلیل مشکل گوارشی نتوانست در ترکیب قرار بگیرد و متئو کواچیچ جانشینش شد. او ناامیدکننده کار کرد.

جانشین دی‌بروینه همه را ناامید کرد

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ در بازگشت به برنابئو، جایی که زمانی به عنوان بازیکن رئال بازی می‌کرد، یک بار دیگر نسخه‌‍ای محتاطانه و ضعیف را به عنوان هافبک و همراه رودری ارائه داد. 

بیماری کوین دی بروینه، فضایی را برای او در ترکیب اصلی باز کرد، اما همان‌طور که در تمام فصل اتفاق افتاده، هافبک کروات همه را ناامید کرد.

2009305

انتقال او در تابستان گذشته از چلسی به سیتی، برای پوشش جدایی گوندوگان بود که راهی بارسا شده بود. این حفره در خط میانی سیتی ولی با کواچیچ پر نشد و او که اغلب نیمکت نشین بوده، به عنوان جانشین دی بروینه هم نتوانسته موفق کار کند. 

اگرچه عملکرد او در استمفورد بریج و برای چلسی خوب بود، اما کواچیچ تا جایگزینی تضمینی برای دی بروینه و گوندوگان در سیتی فاصله زیادی دارد و گواردیولا را متقاعد نکرده است. او در تیم شروع کننده نیست و وقتی بازی می‌کند، مانند دیشب برابر رئال مادرید، به چشم نمی‌آید.

کواچیچ 78 لمس توپ در 90 دقیقه داشت، اگرچه تنها دو پاس تعیین کننده داد. او در چهار دوئل از 8 دوئل پیروز شد و 8 توپ را از دست داد. درصد درستی پاس او 95 درصد بود. او نه گل زد و نه پاس گل داد و نه حتی شوت زد.

دیدگاه‌ها