کد خبر : 2013547 | 22 فروردين 1403 ساعت 15:08 | 37.9K بازدید | 18 دیدگاه

او نامزد جانشینی ژاوی نیست

کونسیسائو از بارسا سوءاستفاده می‌کند

یکی از مدیران بارسا به اسپورت گفت که اخبار منتشر شده از سرجیو کونسیسائو در رسانه‌های پرتغالی به عنوان نامزد جانشینی ژاوی صحت ندارند.

کونسیسائو از بارسا سوءاستفاده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، هنگامی که ژاوی هرناندز استعفای خود در پایان فصل را در شب 27 ژانویه اعلام کرد، بلافاصله گمانه‌زنی‌ها در مورد جانشین او شروع شد، یکی از نام‌هایی که نسبتاً سریع ظاهر شد، سرجیو کونسیسائو بود.

سرمربی فعلی پورتو به خاطر رابطه خوب و دوستانه‌اش با دکو و ایجنت معروف، ژرژ مندس، به عنوان نامزد جدی جانشینی ژاوی مطرح شد، هرچند باشگاه خیلی زود همه این شایعات را رد کرد.

1993711

واقعیت نشان می‌دهد که کونسیسائو، که قراردادش با پورتو در 30 ژوئن به پایان می‌رسد، هرگز در فهرست جانشینان ژاوی نبود و نیست.

هیچ‌یک از اعضای هیات مدیره، نه مدیریت ورزشی و نه مدیران بالارده کوچکترین علاقه‌ای به مربی نشان نداده‌اند. دلیلش روشن است: «او هیچ کیفیتی برای مربیگری بارسا ندارد، چه فنی و چه غیر فنی.»

با این حال در رسانه‌های پرتغالی همچنان شایعات حضور کونسیسائو روی نیمکت بارسلونا به گوش می‌رسد. در همین رابطه یکی از مدیران بارسا به اسپورت گفت: «این شایعات دروغند. نمی‌دانم منبعشان چیست ولی کونسیسائو در حال سوءاستفاده از بارسلونا احتمالا برای قرارداد بعدی خود است.»

سرمربی پرتغالی 49 ساله از سال 2017 مربی پورتو است و این هفتمین فصل حضور او در این باشگاه محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها