کد خبر : 2013551 | 22 فروردين 1403 ساعت 15:47 | 20K بازدید | 29 دیدگاه

جام تقدیم به او

به‌خاطر کلوپ قهرمان لیگ اروپا می‌شویم

هاروی الیوت گفت که همه تیم دوست دارد تنها جامی که کلوپ با ان در لیورپول کسب نکرده را به دست بیاورند.

به‌خاطر کلوپ قهرمان لیگ اروپا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب در آنفیلد از دور رفت یک چهارم نهایی لیگ اروپا، لیورپول میزبان آتالانتاست. قطعا بازی ساده‌ای در انتظار قرمزها نیست ولی هدف لیورپول فتح این جام است و برای آن تلاش خواهد کرد.

2009319

هاروی الیوت، هافبک جوان لیورپول، در نشست خبری این بازی در مورد تساوی در زمین منچستریونایتد و از دست رفتن صدر جدول گفت: «ما بعد از بازی بسیار ناامید شدیم اما به سرعت فراموش شد. اکنون همه تمرکز ما روی ارائه یک عملکرد مثبت در بازی فردا شب است.»

الیوت در مورد قهرمانی در لیگ اروپا، تنها جامی که یورگن کلوپ هنوز در لیورپول نبرده است، گفت: «ما به عنوان بازیکن هر کاری انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم که این اتفاق می‌افتد. کلوپ در تاریخ لیورپول یک مربی مهم و بسیار تاثیرگذار بوده است.»

هاروی الیوت در مورد آتالانتا گفت: «آنها تیمی بسیار هجومی هستند که در این فصل گل‌های زیادی به ثمر رسانده‌اند. ما باید از نظر دفاعی سازماندهی شده کنیم. آنها تیم بزرگی هستند و می‌توانند برای ما مشکل ایجاد کنند.»

از الیوت در مورد قدرت آنفیلد پرسیده شد و گفت: «ما همه جا و نه فقط در لیورپول هوادار داریم و این به ما قدرت فراوانی می‌دهند. آنها دوازدهمین یار هستند. دور از آنفیلد و شنیدن شعار هرگز تنها نخواهی ماند، احساس شگفت انگیزی دارد. آنفیلد در نوع خود بی‌نظیر است. مطمئن باشید فردا شب دوباره این قدرت را خواهیم دید.»

هاروی الیوت در مورد نقش خود به عنوان یک ذخیره مطمئن گفت: «من می‌خواهم بازی‌ها را از ابتدا شروع کنم. می‌خواهم بازیکنی باشم که در ترکیب است نه کسی که دیرتر وارد زمین می‌شود. اما برای هر فرصتی که برای پوشیدن پیراهن لیورپول به دست می‌آورم بسیار سپاسگزارم.»

دیدگاه‌ها