کد خبر : 2013569 | 22 فروردين 1403 ساعت 18:28 | 32.9K بازدید | 31 دیدگاه

برای والیبال‌ بهتر بود که ما قهرمان شویم؛

تکرار ادعای جنجالی: در تیم ملی تیم باشگاهی بستند!

من نمی‌خواهم درباره این که مردم دوست نداشتند آن‌ها قهرمان شوند صحبت کنم ولی برای والیبال‌ بهتر بود که ما پیروز شویم.

تکرار ادعای جنجالی: در تیم ملی تیم باشگاهی بستند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا تندوران که بعد از بازی فینال لیگ برتر والیبال صحبت‌های مهم و جنجالی را مطرح کرده بود حالا در گفت و گو با ورزش سه مفصل‌تر درباره این موضوع صحبت‌کرده که اینجا مشروح صحبت‌های او را می‌‌خوانید:

بولت تراکتوریک نایب قهرمان بااحترام هستیم
درباره بازی فینال اگر من بخوام بگم شاید یه جمله می‌‌تونم درباره این موضوع بگم که بعد از بازی فینال ما یک نایب قهرمانی با احترام به دست اومد که شاید تو این سال‌ها وجود نداشت. جاهای حساس بازی بازیکنای تاثیر گذار دو تیم با اشتباهاتی امتیازات رو از دست می‌‌دادند، چه تیم مقابل چه تیم ما ولی تو ست پنجم هر دو تا بازی شاید با یکی دو پوئن بازی تغییر کرد.

بولت تراکتورمی‌‌توانستیم قهرمان شویم
من فکر می‌‌کنم از نظر بار فنی ما می‌تونستیم هر دو تا بازی رو پیروز باشیم، مخصوصا بازی دوم که اگر ست دوم بازی رو پیروز می‌شدیم شاید اصلا به شکل دیگه نتیجه رقم می‌خورد اما ورزش والیبال همین جذابیت‌هاشه که با یک اشتباه یا بهتر بگم با یک توپ اینور اونور اونم شاید چند سانت اینور اونور نتیجه بازی رو تغییر می‌ده. در نهایت یک اتفاقی توی فینال برای تیم ما افتاد که شاید نایب قهرمانی ما رو پررنگ‌تر کرد و آن هم عملکردمان بود.  

2009358

بولت تراکتورتیم حریف زمان لیگ ملت‌ها بسته شد
قهرمانی که کلاً شیرینه و باید هم بهش پرداخته بشه چون چیز کوچیکی نیست حتی اگر تیمی‌ با اختلاف نسبت به تیم‌های دیگه قدرتمند باشه. دیدید که ممکن بود حریف قهرمان نشه و یک فاجعه اتفاق بیفته براش و حتی توی چند تا پوئن می‌تونستیم ما قهرمان بشیم پس قهرمانیشون شاید اونقدر آسون به دست نیامده و به همین دلیلم باید بهش پرداخته بشه. قهرمانی شیرینیه. من هم واقعیت رو فقط توضیح دادم، واقعیتی که شاکله تیم سیرجان از مسابقات لیگ ملت‌ها در واقع بسته شد. این تیم مسابقات زیادی رو کنار هم بازی کردند و توی تورنمنت‌هایی که شرکت کردن در واقع بازیکنان اصلی این تورنمنت‌ها همین بازیکنان بودن. حالا اینا چیزاییه که شاید حرف‌های حاشیه‌ای باشه ولی من در قالب حرف حاشیه‌ای یا اعتراضی نمی‌گم، من دارم یک اتفاقی رو می‌گم که به وجود اومده یعنی این گروه، این سیستم از پاسور و دریافت کننده‌ها  از زمان تیم ملی کنار هم چیده شدند. خیلی این یه اتفاق بزرگیه که دو تا سرعتی‌زن، پاسور و دو تا دریافت کننده یه تیم این همه مسابقه کنار هم باشن و در نهایت خوب قاعدتا چشم بسته همو پیدا می‌‌کنن.  

بولت تراکتورکسی تحلیل کند که توانایی برخورد هم داشته باشد
اگر بخوایم موشکافانه بریم به این موضوع نگاه کنیم واقعاً تحلیل درستی از مسابقات نشد چون اصلاً به طور عملی تحلیل درستی از مسابقات سال گذشته بیرون نیومده. شاید تحلیل بشه و بعد اونجا می‌تونیم بگیم که حالا به خاطر تمایلات باشگاهی بوده این موضوع اما عملاً چیزی که به نظر میاد اینه که ترجیح به این بوده که بازیکنای یک باشگاهی در تیم ملی بازی کنند. این چیزی بوده که شاید بیشتر دیده می‌شده. بازم می‌گم وارد جزئیات شدن نیاز به یک تحلیل کامل داره، تحلیلشو من انجام دادم ولی این تحلیل رو در واقع من نباید انجام بدم، کسی باید انجام بده که بتونه با این قضیه هم برخورد کنه.

2009356

بولت تراکتورمیثم صالحی را آزار دادند 
درباره بازی‌های خود ما میثم صالحی بازیکنی بود که از اون شرایط سخت بعد از جراحی اومده بود و داشت یواش یواش بهتر می‌شد و در واقع یه تابستان با تیم ملی روزهای خوبی رو سپری نکرد و اکثرا نیمکت نشین بود و این نیمکت‌نشینی از این قاره به اون قاره آزارش داد. در  این وضعیت شما نیاز داری که ریکاوری بشی، وزنه خوب بزنی، تقویت کنی عضلات محل آسیب دیده رو ولی خوب عملا این اتفاق نمی‌‌افتاد. میثم نتونست در نیم فصل اول در بهترین فرم باشه اما به جز مصدومیت بازی فینال تا قبل از اون بسیار خوب از نیم فصل دوم به بعد برای ما والیبال بازی کرد. همه هم برمی‌‌گشت به اینکه ما چند ماهی تلاش کردیم که میثم رو دوباره از اون شرایط سخت تیم ملی که به قول خودش عقب افتاده بود در بیاریم. از طرفی ما برخی بازیکنانمون رو که شاخص‌ترینش آقای مهدی مهدوی بودن رو از دست دادیم و در نهایت حالا بازیکنای دیگه که قرار بود جذب بشن بیان با ما، قرارداد داشتن و حالا کش و قوس اونا هم مشکل ساز شد. واقعا همه مجموعه پای کار وایستادن و با تمام این کم و کاستی‌ها ما تونستیم در نهایت یک اتفاق قابل احترام به وجود بیاریم.

به عنوان یک مربی شاید غرورم اجازه نمی‌ده این صحبتو قبول کنم که شرایط دو تیم در فینال مساوی نبود. شاید کارشناس‌های دیگه درباره این قضیه صحبت کنن به دلیل اینکه این بازی رو من برای خودم از نظر فنی یک برد می‌دونم.

2009357

علیرغم اینکه نتیجه رو نداشتیم اما فکر می‌‌کنم که با تمام این تفاسیر بهتر بود که ما ببریم. در واقع برای والیبال بهتر بود که ما ببریم. اصلاً به اونجاها من فکر نمی‌‌کنم که اونا از ما پرقدرت‌تر بودن و اینا، نه هر کدوم از اعضای تیم ما اون قدرت جمعی خودشون رو نشون دادن ولی واقعا دلم نمی‌خواد درباره این نامساوی بودن صحبت کنم چون حالمو خوب نمی‌کنه. من با همین تیم سیرجان قهرمان ایران شدم برای اولین بار که با تقریبا هشت تا تیم مساوی نبودیم و در نهایت قهرمان شدیم. شاید من که اون تجربه رو دارم برام زیاد خوشایند نیست درباره این موضوع صحبت کردن. من زیاد درباره اینکه مردم دوست نداشتن فولاد قهرمان بشه نمی‌تونم توضیح بدم چون خودشون باید درباره این موضوع صحبت کنن. من فقط دوست داشتم تیم خودم قهرمان بشه.

بولت تراکتورچند روز دیگر وضعیتم معلوم می‌‌شود
هیچ کدوم از این چیزایی که داره صحبت می‌شه درست نیست. همه اینا توی آینده قراره اتفاق بیفته ولی صحبتی که من با مدیران باشگاه داشتم نتیجه این شده که بحث حضور من موکول شده به چند روز آینده که جلسه‌ای با همدیگه داشته باشیم و در نهایت ببینیم چطور می‌تونیم این قضیه رو پیش ببریم.

دیدگاه‌ها