کد خبر : 2013570 | 22 فروردين 1403 ساعت 18:39 | 33.2K بازدید | 15 دیدگاه

زانوی ملی‌پوش ایران عمل شد

لژیونر ایرانی لخ پوزنان به دلیل آسیب دیدگی زیر تیغ جراحی رفت.

زانوی ملی‌پوش ایران عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی‌زاده در فیفا دی اخیر دو بازی برای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان انجام داد ولی در بازگشت به لهستان فقط در یک دیدار لیگ استراکلاسا استال می‌یلتس به میدان رفت و آخرین بازی خود را برای لخ پوزنان انجام داد و پس از آن به دلیل مصدومیت در دو دیدار جام حذفی و یک مسابقه لیگ نتوانست به میدان برود.

وینگر تکنیکی تیم ملی ایران که پس از پیوستن به لخ پوزنان شرایط سختی را تجربه کرده و یک دوره مصدومیت طولانی مدت داشت و از سوی دیگر هنوز نتوانسته در لیگ استراکلاسا یا جام حذفی لهستان گلزنی کند یا پاس گل بدهد، با آسیب دیدگی جدیدی مواجه شده که تحت عمل جراحی قرار گرفت.

2008604

علی قلی‌زاده که مینیسک زانوی خود را چند ماه قبل با منگنه کردن بافت زانوی پای خود انجام داده بود، در دقایق پایانی دیدار مقابل استال می‌یلتس در یک برخورد با مصدومیت دوباره مواجه شد تا روز گذشته در بیمارستانی در لهستان تحت عمل جراحی جدیدی قرار بگیرد.

قلی‌زاده به دلیل باز شدن منگنه زانوی پای خود روز گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و با این شرایط گفته می‌شود بین 4 تا 6 هفته از میادین دور خواهد بود ولی ممکن است مدت دوری او از بازی‌ها تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها