کد خبر : 2013581 | 22 فروردين 1403 ساعت 20:55 | 43.4K بازدید | 32 دیدگاه

توصیه مهم آنری به هالند: نگذار با تو این کار را کنند!

تیری آنری، مهاجم افسانه‌ای آرسنال، نکته‌ای را به ارلینگ هالند گوشزد کرده که از نظر او در بازی این مهاجم نروژی کمرنگ است.

توصیه مهم آنری به هالند: نگذار با تو این کار را کنند!

به گزارش "ورزش سه"، تیری هانری پس از عدم ارائه نمایشی همیشگی از سوی ارلینگ هالند در بازی مقابل رئال مادرید معتقد است که یک بخش در بازی این بازیکن باید بهبود پیدا کند.

منچسترسیتی به عنوان قهرمان اروپا شب گذشته در بازی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید رفت.

برناردو سیلوا تنها پس از دو دقیقه، تیم میهمان را 1-0 جلو انداخت، اما یک گل سریع رئال مادرید بازی را تغییر داد، این گل به نام خودی روبن دیاس ثبت شد و پس از آن ضربه رودریگو در دقیقه 14 بازی را 2-1 کرد.

سپس در نیمه دوم ابتدا فیل فودن و یوشکو گواردیول برای سیتی گل زدند و در نهایت گل فده والورده از رئال موجب شد بازی با تساوی 3-3 به پایان برسد.

2009382

در جریان این بازی آنتونیو رودیگر به خوبی هالند را مهار کرده بود و به او اجازه خلق موقعیت‌های خطرناک را نمی‌داد. آنری، مهاجم افسانه‌ای آرسنال، نکاتی را در همین رابطه به مهاجم نروژی گوشزد کرده است.

آنری به سی‌بی‌اس اسپورت گفت: "من همیشه می‌گویم مهاجمانی را دیده‌ام که گل نمی‌زنند، اما در خارج از خانه واقعاً خوب بازی می‌کنند، دقیقاً همان کاری را انجام می‌دهند که شما برای تیم خود در خارج از خانه یا حتی در خانه نیاز دارید. اما اغلب اوقات شما یک مهاجم را با گلزنی‌هایش قضاوت می‌کنید، به اندازه کافی منصفانه است، این را همه می‌دانیم.

اما اگر اجازه می‌دهید تا مدافع دستش را دور شما حلقه کند، هیچ راهی وجود ندارد که اکنون بتوانید توپ را بدست آورید. من به عنوان مهاجم باید فاصله بگیرم و اجازه ندهم که مدافع راحت توپ را از من بگیرد. بعد از آن همه چیز به کیفیت شما بستگی دارد، اما شما نمی‌توانید به مدافع اجازه دهید پای خود را دور شما قرار بدهد، یا بازوی خود را دور شما حلقه کند، ابتدا باید توپ را بگیرید و سپس بازی خود را به حریف دیکته کنید."

دیدگاه‌ها