کد خبر : 2013588 | 22 فروردين 1403 ساعت 21:25 | 82.4K بازدید | 84 دیدگاه

تمجید از شجاعت نویر: بهترین دروازه‌بان جهانی! (عکس)

مانوئل نویر به دلیل مهارت فوق العاده‌اش در بازی مقابل آرسنال مورد تحسین قرار گرفته است.

تمجید از شجاعت نویر: بهترین دروازه‌بان جهانی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مانوئل نویر به دلیل حرکت ماهرانه و جسورانه‌اش پیش از گل دوم بایرن مونیخ مقابل آرسنال در بازی دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مورد تحسین قرار گرفته است.

شاگردان توماس توخل توانستند در این بازی حساس مقابل صدرنشین لیگ برتر انگلیس با تساوی 2-2 از ورزشگاه امارات خارج شوند.

پس از گل‌ بوکایو ساکا، سرژ گنابری گل تساوی را برای بایرن به ثمر رساند. بایرن در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتری بازی را آغاز کرد و این به بهترین شکل در شروع بازی از دروازه توسط نویر که منجر به حمله و گل دوم بایرن شد، مشخص بود.

این دروازه‌بان آلمانی به عنوان یکی از بهترین دروازه‌بانان فعلی فوتبال جهان شناخته می‌شود و حرکات خارق العاده‌ای را هر چند وقت یکبار به نام خودش ثبت می‌کند.

این بازیکن 38 ساله در بازی شب گذشته، وقتی کای هاورتز به محوطه جریمه نفوذ کرد تا او را تحت فشار قرار دهد، توپ را با پای راست کمی از زمین بلند کرد و سپس با پای چپ آن را از روی سر بازیکن آرسنال عبور داد تا خارج از محوطه جریمه به یوشوا کیمیش پاس بدهد.

2009398

این توپ سپس به ماتیس دی‌لیخت و بعد به لروی سانه رسید. سانه با ورود به محوطه جریمه آرسنال با خطای ویلیام سالیبا، صاحب یک ضربه پنالتی شد.

طرفداران فوتبال در شبکه‌های اجتماعی به سرعت از اقدام نویر تمجید کردند و چندین نفر او را بهترین دروازه‌بان تمام دوران معرفی کردند. یکی از کاربران در اکس (توییتر سابق) نوشت: "شما هرگز نمی‌توانید جسارت منحصر به فرد را از مانوئل نویر بگیرید. او در کاری که انجام می‌دهد بسیار متکبرانه مهارت دارد. او یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال است." دیگری نوشت: "نویر بهترین دروازه‌بان تمام دوران است."

دیدگاه‌ها