کد خبر : 2013591 | 22 فروردين 1403 ساعت 21:23 | 4.2K بازدید | 5 دیدگاه

پلیس با سلاح‌های سنگین

آماده‌باش کامل پلیس پاریس برای پی‌اس‌جی-بارسا

در پی تهدید داعش، بهترین تیم ضد تروریستی فرانسه برای حفاظت از ورزشگاه پارک دو پرنس در بازی امشب پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا انتخاب شده است.

آماده‌باش کامل پلیس پاریس برای پی‌اس‌جی-بارسا

به گزارش "ورزش سه"، افسران متخصص با سلاح‌های سنگین برای بازی امشب پاری سن ژرمن و بارسلونا اعزام شده‌اند. روز دوشنبه گروه تروریستی داعش با انتشار پوستری ‌تهدید به انجام عملیات تروریستی در محل برگزاری بازی‌های چمپیونزلیگ کرده بود.

یک منبع بلندپایه وزارت کشور در پاریس گفت: «افسران بلندپایه‌ای زیر نظر اداره پلیس شهر پاریس در محوطه ورزشگاه پارک دو پرنس حضور دارند و هر گونه اتفاق مشکوکی را به دقت بررسی خواهند کرد.»

عکس‌هایی که از این نیروهای امنیتی در اطراف پارک دو پرنس منتشر شده، نشان می‌دهد که فرانسه چقدر تهدیدات گروه تروریستی داعش را جدی می‌گیرد.

در جریان بازی‌های شب گذشته رئال مادرید-منچستر سیتی و آرسنال-بایرن مونیخ هم پلیس مادرید و لندن پروتکل‌های امنیتی‌شان را افزایش داده بودند تا با تهدیدهای احتمالی از سوی داعش مقابله کنند.

یکی از منابع نزدیک به پلیس پاریس در مورد نیروهای امنیتی در بازی امشب گفت: «تا ۵۰۰ افسر در پارک دو پرنس و اطراف آن حضور خواهند داشت. از مردم و هواداران هم می‌خواهیم در صورت مشاهده مورد مشکوکی آن را به افسران حاضر در محوطه گزارش دهند.»

دیدگاه‌ها