کد خبر : 2013595 | 22 فروردين 1403 ساعت 22:06 | 37.8K بازدید | 2 دیدگاه

پاردس مقصد بعدی ده‌روسی را لو داد!

لئاندرو پاردس، هافبک رم، تایید کرد که دانیله ده‌روسی پس از رم آرزو دارد در بوکاجونیورز مربیگری کند.

پاردس مقصد بعدی ده‌روسی را لو داد!

به گزارش "ورزش سه"، لئاندرو پاردس، هافبک رم، فاش کرد که دانیله ده‌روسی، شیفته بوکاجونیورز است و آرزو دارد به این باشگاه آرژانتینی برگردد.

پاردس و ده‌‌روسی که رابطه صمیمانه‌ای با هم دارند، در مراحل مختلفی از دوران حرفه‌ای خود برای بوکا جونیورز بازی کرده‌اند.

پاردس که در بوئنوس آیرس به دنیا آمده، قبل از پیوستن به کیه‌وو به صورت قرضی قبل از انتقال به رم، حرفه‌اش را با بوکا آغاز کرد. همچنین ده‌‌روسی پس از 18 سال دوران حرفه‌ای خود در رم به آرژانتین رفت و با پیراهن بوکا خداحافظی کرد.

پاردس که اخیراً با شبکه آرژانتینی تی‌وای‌سی اسپورت مصاحبه کرده، تایید کرد که ده‌‌روسی همیشه آرزوی مربیگری رم را داشته اما علاقه دارد به بوکا هم برود.

2009419

پاردس گفت: "او قبل از اینکه به بوکا برود، عاشق این تیم بود. ده‌‌روسی همیشه تمام مسابقات آن‌ها را تماشا می‌کند. بعد از آن بازی‌های آن‌ها به من می‌گوید: "دیروز بردیم." قبل از اینکه مربی شود، به من گفت که رویای او این است تا مربی رم شود، من را وادار کند به باشگاه برگردم و سپس با هم به بوکا برویم."

پاردس درمورد دوران حضور ده روسی در بوکاجونیورز گفت: "او در بوکا بسیار خوشحال بود، ما در آن مدت زیاد صحبت می‌کردیم. او برای مدت کوتاهی آنجا بود، ورود به تیم و تطبیق فوری با آن همیشه آسان نیست. طرفداران از شما می‌خواهند که وارد شوید و بازی کنید، این طبیعی است، اما بازیکنان می‌دانند که این کار آسانی نیست. این اتفاق برای کاوانی افتاد که به آنجا رفت و سپس انتقادات زیادی به او وارد شد."

دیدگاه‌ها