کد خبر : 2013598 | 22 فروردين 1403 ساعت 22:10 | 16.1K بازدید | 8 دیدگاه

امانوئل پتی

انریکه با تغییر نقش امباپه به پی‌اس‌جی کمک بزرگی کرد

پیش از جدال پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، امانوئل پتی در مورد این دو تیم صحبت کرده است.

انریکه با تغییر نقش امباپه به پی‌اس‌جی کمک بزرگی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن و بارسلونا در دیداری از دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به مصاف همدیگر می‌روند. امانوئل پتی، ملی پوش سابق فرانسوی که سابقه بازی در بارسلونا را دارد، در مصاحبه‌ای به بررسی دو باشگاه پرداخته است.

وزن تاریخ دو باشگاه تاثیر خاصی در بازی دارد؟
شما سنگینی جو باشگاه را احساس می‌کنید. وقتی وارد باشگاهی با تاریخ غنی می‌شوید، آن را احساس می‌کنید. به‌خصوص وقتی وارد باشگاهی مانند رئال مادرید می‌شوید و جام‌هایی که به‌دست آورده‌اند را می‌بینید. البته فکر می‌کنم این روزها فوتبال تغییر کرده است. شاید چیزی در ذهن بازیکنان تغییر کرده، آنها دیگر به تاریخ باشگاهی که در آن بازی می‌کنند اهمیت نمی‌دهند. برخی حتی نمی‌دانند باشگاه‌شان در گذشته چند جام به‌دست آورده.

2009425

امشب بارسلونا بهتر بازی خواهد کرد یا پی‌اس‌جی؟
بارسلونا زمان زیادی برای آماده‌سازی در اختیار داشت، آنها بیش از یک هفته است که بازی نکرده‌اند، در این مرحله از فصل، تیم‌ها هر سه روز یک بار بازی می‌کنند، بنابراین این استراحت برای آنها بسیار خوب بود.
در مورد پی‌اس‌جی، باید بگویم که یادم نمی‌آید آخرین بار چه زمانی یک بازی را باخته‌اند. آنها از دسامبر پیشرفت زیادی کرده‌اند. ستون فقرات تیم محکم شده. انریکه تاکتیک تیم را دگرگون کرده است.
به‌نظرم بازی امشب ۵۰-۵۰ خواهد بود. یک بازی سخت برای هر دو تیم.

تاثیر خروج امباپه از پاری سن ژرمن؟
لوئیس انریکه کاری انجام داده است که مربیان قبل از او باید انجام می‌دادند، او ستاره‌ها را در سطح بقیه بازیکنان قرار داد. امباپه بسیار مهم است، او برای حق پخش لیگ یک و تیم ملی مهم است، اما در ذهن لوئیز انریکه امباپه فرقی با دیگر بازیکنان ندارد.

انریکه با این کار کمک بزرگی به پی‌اس‌جی کرده است. آنها با رفتن امباپه دیگر به دنبال ستاره‌ها نمی‌روند و از انتقال‌های بزرگی مانند مسی خودداری می‌کنند. آنها به سراغ بازیکنانی می‌روند که برای تیم مفید باشند و به‌نظرم با رفتن امباپه پی‌اس‌جی وارد عصر جدیدی خواهد شد.

دیدگاه‌ها