کد خبر : 2013603 | 22 فروردين 1403 ساعت 22:38 | 12.6K بازدید | 17 دیدگاه

دکو:

ژاوی و انریکه هر دو DNA بارسا را دارند

دکو به صحبت‌های لوئیز انریکه در کنایه به ژاوی واکنش نشان داد.

ژاوی و انریکه هر دو DNA بارسا را دارند

به گزارش "ورزش سه"، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی پاری سن ژرمن-بارسلونا، لوئیز انریکه در مورد اینکه بین او و ژاوی کدام یک DNA بارسلونا را دارند و معرف ارزش‌ها و فلسفه بازی بارسلونا هستند، پاسخ داد: «بدون شک، من. کاملا هم جدی هستم. کافی است به داده‌ها و عناوین نگاه کنید. به تعداد گل‌ها، مالکیت توپ و فاکتورهای دیگر. اگرچه افرادی هستند که خلاف این فکر می‌کنند.»

این مصاحبه باعث واکنش‌های بسیاری شد و برخی گفتن آن را آن هم دقیقا در روز پیش از تقابل این دو مربی اشتباه دانستند و از مربی پی‌اس‌جی انتقاد کردند.

2009428

البته دقایقی پیش از بازی ژاوی و انریکه در تونل استادیوم پارک دو پرنس همدیگر را ملاقات و در آغوش گرفتند تا نشان دهند برخلاف گفته‌های رسانه‌ها، کدورتی بین آنها نیست.

دکو، مدیر ورزشی بلوگرانا هم لحظاتی پیش از شروع بازی در مصاحبه‌ای گفت: «ژاوی و لوئیس انریکه دوست‌ هستند. هر دو دی‌اِن‌اِی بارسلونا را دارند. هر دو لحظات خوبی را برای بارسلونا ساخته‌اند و هواداران آنها را دوست دارند. نشانه خوبی است که بارسا تاثیر مهمی در جهان فوتبال دارد. خیلی خوب است که می‌بینیم ۴ مربی با دی‌اِن‌اِی ما در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان حضور دارند.»

دیدگاه‌ها