کد خبر : 2013611 | 22 فروردين 1403 ساعت 23:59 | 42.3K بازدید | 89 دیدگاه

تماشایی و چشم‌نواز

ستاره بی‌وفا: دمبله گل زد و خوشحالی کرد (عکس)

عثمان دمبله دروازه بارسلونا، تیم سابقش را به زیبایی هر چه تمام‌تر باز کرد.

ستاره بی‌وفا: دمبله گل زد و خوشحالی کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب پاری سن ژرمن و بارسلونا چند تقابل جذاب در دل خود دارد. یکی از آنها رویارویی دوباره مارکو آسنسیو برابر آبی‌اناری‌هاست، او در لباس رئال مادرید چندین بار مقابل بارسلونا قرار گرفته و موفق به ثبت چند لحظه ماندگار شده است.

یکی دیگر از آنها قرار گرفتن لوئیز انریکه در مقابل بارسلوناست. او در دورانی که در کاتولونیا مربی‌گری کرد توانست با این باشگاه سه‌گانه‌ای تاریخی کسب کند.

اما شاید جذاب‌ترین تقابل، جدال عثمان دمبله در برابر تیم سابقش است. شماره ۱۰ پاری سن ژرمن در بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۳ دوران نه‌چندان موفقی را در بارسلونا گذراند و در تابستان سال گذشته راهی پاریس شد.

2009448

دمبله در پیراهن پاری سن ژرمن در این فصل لیگ یک و لیگ قهرمانان اروپا آمار خوبی را ثبت نکرده و بسیاری معتقد بودند او در مقابل بارسلونا هم نمی‌تواند کاری از پیش برود.
نیمه اول برای او کم‌فروغ بود. در سمت راست خط حمله پاری سن ژرمن او بارها صاحب توپ شد اما هر بار با بی‌دقتی آن را از دست داد.
در نیمه دوم تصمیم لوئیز انریکه و تغییر پست دمبله از راست به چپ به خوبی جواب داد. در حالی‌که بارسا با نتیجه ۱-۰ جلو بود، در دقیقه ۴۸ روی حمله‌ای دمبله توپ را به امباپه سپرد، ارسال او اما توسط بازیکنان بارسا برگشت خورد و توپ دوباره به دمبله رسید. این ستاره ابتدا استایل شوت‌زنی گرفت اما سپس با یک سرتوپ فوق‌العاده فرانکی دی‌یونگ را از میان برداشت و شوتی محکم را روانه دروازه کرد‌. قدرت شوت به حدی بود که مارک آندره ترشتگن نتوانست کاری از پیش ببرد و توپ به شکل محکمی به تور چسبید.

ویدئو: 329545

نکته جالب‌تر آنجا بود که دمبله پس از گلزنی به‌شدت خوشحالی کرد و نشان داد که دورانش در بارسلونا را فراموش کرده است.

دیدگاه‌ها