کد خبر : 2013614 | 23 فروردين 1403 ساعت 00:27 | 81.5K بازدید | 247 دیدگاه

تسخیر پاریس به‌دست پسران ژاوی

پی‌اس‌جی ۲-۳ بارسا: ژاوی جواب انریکه را در زمین داد

بارسلونا دست به کاری بزرگ زد و موفق شد پاری سن ژرمن را در پاریس ۳-۲ شکست دهد.

پی‌اس‌جی ۲-۳ بارسا: ژاوی جواب انریکه را در زمین داد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف پاری سن ژرمن رفت. بلوگرانا نیمه اول را با برتری به پایان رساند اما در ابتدای ۴۵ دقیقه دوم پاری سن ژرمن کامبک زد و بازی را ۲-۱ کرد. این کامبک از سوی بارسلونا بی‌پاسخ نماند، آنها در ادامه نیمه دوم موفق به زدن ۲ گل و کسب پیروزی شدند.

بازی را پاریسی‌ها بهتر شروع کردند. در دقیقه ۵ امباپه در محوطه جریمه به توپ رسید اما ضربه‌اش با بی‌دقتی از کنار دروازه ترشتگن به اوت رفت.

ویدئو: 329552

شش دقیقه بعد هم آسنسیو از پشت محوطه جریمه شوتی روانه دروازه بارسا کرد اما ترشتگن به راحتی توپ را نصیب خود کرد.

در ادامه بارسا خودی نشان داد. در دقیقه ۲۰ ضربه سر لواندوفسکی روی ارسال کرنر از سوی رافینیا، می‌رفت که وارد دروازه شود اما نونو مندز توپ را از روی خط برگرداند.
سه دقیقه بعد شوت خطرناک رافینیا را دوناروما به زیبایی دفع کرد.

در ادامه بازی افت کرد و شاهد هیچ موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۷ ارسال کوتاه لامینه یامال به روی دروازه با خروج اشتباه و دفع ناقص دوناروما همراه بود. سپس رافینیا صاحب توپ شد و دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

2009458

پس از گل پاری سن ژرمن تلاش کرد پیش از پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشد اما دفاع خوب تیم ژاوی مانع از این اتفاق شد و دو تیم با نتیجه ۱-۰ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم پاری سن ژرمن بازی را با برتری آغاز کرد. در دقیقه ۴۸ ارسال امباپه با دفع مدافعان بارسا همراه بود اما سپس دمبله صاحب توپ شد و با یک سرتوپ عالی و شوت فوق‌العاده بازی را مساوی کرد.

2009459

سه دقیقه بعد همکاری زیبای بازیکنان پاری سن ژرمن باعث شد که پاس رویز، ویتینیا را در مقابل دروازه صاحب توپ کند و او به راحتی دروازه را باز کند تا بازی ۲-۱ شود.

2009454

پی‌اس‌جی دست‌بردار نبود. در دقیقه ۵۵ بارکولا هم شانسش را امتحان کرد اما ضربه او راهی به دروازه نداشت و ترشتگن به خوبی آن را مهار کرد.

در حالی‌که بارسا پس از گل دوم پی‌اس‌جی به شوک فرو رفته بود، آنها در دقیقه ۵۵ توانستند روی ارسالی زیبا از پدری بازی را مساوی کنند. سانتر فوق‌العاده هافبک جوان در دقیقه ۶۲ با شوت تک‌ضرب رافینیا به گوشه دروازه پاری سن ژرمن رفت.

2009455

۸ دقیقه بعد رافینیا پشت ضربه آزاد بارسا قرار گرفت اما شوت او با سیو دوناروما مواجه شد.

در دقیقه ۷۵ دمبله در سمت راست محوطه جریمه بارسا به توپ رسید. ضربه فوق‌العاده او در آستانه ورود به دروازه بود ولی توپ با بدشانسی به تیر عمودی خورد و دفع شد.

در دقیقه ۷۷ بارسا کامبک پی‌اس‌جی را به خوبی پاسخ داد. ارسال گوندوگان با ضربه سر کریستنسن وارد دروازه شد تا بازی ۳-۲ شود.

2009457

در حدود یک ربع پایانی بازی شاگردان انریکه تلاش کردند به دروازه ترشتگن نزدیک شوند اما آبی‌اناری‌ها به خوبی دفاع کردند تا با یک برد ارزشمند پاریس را ترک کنند. بازی برگشت این دو تیم سه‌شنبه ۱۶ آوریل برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها