کد خبر : 2013635 | 23 فروردين 1403 ساعت 02:22 | 74.9K بازدید | 70 دیدگاه

شوخی بورگوس دردسرساز شد

در حمایت از یامال: بارسا شبکه معروف را تحریم کرد

دو باشگاه بارسلونا و پاری سن ژرمن، به دلیل شوخی کارشناس شبکه مووی‌استار با لامین یامال، مصاحبه‌های پس از بازی با این کانال اسپانیایی را تحریم کردند.

در حمایت از یامال: بارسا شبکه معروف را تحریم کرد

به گزارش "ورزش سه"، پس از یک شوخی نژادپرستانه با لامین یامال، ستاره ۱۶ ساله بارسا، در پخش زنده شبکه مووی‌استار، بازیکنان و کارکنان پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا تصمیم گرفتند که فعالیت‌های رسانه‌ای پس از بازی با این شبکه را تحریم کنند.

بارسا امشب در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس شهر پاریس توانست پی‌اس‌جی را با نتیجه ۳-۲ شکست دهد. لامین یامال این بازی را از ابتدا آغاز کرد و در کنار رابرت لواندوفسکی و رافینیا، خط حمله بارسا را تشکیل دادند.

در تمرینات پیش از بازی، شبکه مووی‌استار لامین یامال را در حال کار با توپ نشان داد. در این هنگام کارشناس شبکه گفت: «به یامال نگاه کنید. لمس توپ‌های دقیق او را ببینید.»

در آن زمان بود که مونو بورگوس، کارشناس دیگر شبکه و دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید که مدتی هم به‌عنوان دستیار دیه‌گو سیمئونه در اتلتیکو مادرید کار می‌کرد، گفت: «اگر او امشب خوب کار نکند، باید برود و کنار چراغ راهنمایی کار کند!»

2009500

او به این اشاره داشت که اگر یامال در فوتبال موفق نباشد، آنقدری فقیر خواهد بود که مجبور می‌شود به شغل دیگری روی آورد.
این شوخی بورگوس باعث خنده حاضران در استودیو شد اما بارسلونا و پاری سن ژرمن واکنش قاطعانه‌ای داشتند.

آنها در بیانیه‌ای اعلام کردند که قصد دارند در حمایت از یامال پس از بازی با شبکه مووی‌استار گفت‌وگو نکنند. ریکاردو سیرا، مجری برنامه، در این خصوص گفت: «من درک می‌کنم که بسیاری از تماشاگران انتظار داشتند که ما با بازیکنان گفتگو یا مصاحبه‌ای داشته باشیم. اما پاری سن ژرمن و بارسا به ما اطلاع داده‌اند که قصد صحبت با ما را ندارند، زیرا به‌شدت از اظهار نظری که در مورد یامال شده است عصبانی بودند.»

دیدگاه‌ها