کد خبر : 2013641 | 23 فروردين 1403 ساعت 09:28 | 106.6K بازدید | 147 دیدگاه

تهدید دمبله: منتظر بلایی که سر فیگو آوردیم باش!

هواداران بارسلونا به شدت از رفتاری که عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، پس از گلزنی به تیم سابقش انجام داد ناراحت و عصبانی هستند.

تهدید دمبله: منتظر بلایی که سر فیگو آوردیم باش!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یک دیدار حساس به مصاف پاری سن ژرمن رفت و موفق شد با نتیجه پر گل 2-3 برابر این تیم به پیروزی دست پیدا کند. 

شاگردان ژاوی ابتدا موفق شدند با گل رافینیا از حریف پیش بیفتند اما این دمبله بود که در ابتدای نیمه دوم و در حالی که تنها سه دقیقه از شروع بازی گذشته بود توانست گل مساوی را وارد دروازه حریف کند تا امید را به اردوی پی‌اس‌جی برگرداند. 

2009447

بسیاری انتظار داشتند که این ستاره فرانسوی از انگیزه بسیاری در این دیدار برخوردار باشد اما خوشحالی بسیار زیاد او از این که توانسته است دروازه تیم سابقش را باز کند به هیچ وجه برای هواداران بارسلونا قابل قبول نبود و باعث خشم و عصبانیت آنها شد. 

بسیاری از هواداران این تیم پس از پایان این بازی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند و ناراحتی و عصبانیت‌شان را از این رفتار ابراز کردند و خواهان این شدند که در بازی برگشت در شهر بارسلونا رفتاری مشابه با رفتاری که با لوئیس فیگو پس از پیوستن به رئال انجام شد با دمبله هم صورت بگیرد.

دیدگاه‌ها