کد خبر : 2013648 | 23 فروردين 1403 ساعت 09:58 | 77.2K بازدید | 130 دیدگاه

طعنه به امباپه: رئال از خریدنت پشیمان شد

هواداران پاری سن ژرمن به هیچ وجه از عملکرد کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، در دیدار برابر بارسلونا راضی نیستند.

طعنه به امباپه: رئال از خریدنت پشیمان شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا بود و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد تا کار سختی را در بازی برگشت پیش رو داشته باشد. 

شاگردان لوئیس انریکه با وجود اینکه در ابتدا از حریف عقب افتادند، اما موفق شدند گلی که خورده بودند را جبران کنند و حتی تیم برنده میدان هم باشند اما این برتری شکننده بود و در نهایت تعویض‌های ژاوی به کارش آمد و آنها توانستند به عنوان برنده نهایی زمین را ترک کنند. 

2009513

امباپه در این بازی از سوی مدافعان بارسلونا به صورت کامل مهار شد و نتوانست مهارت و توانایی‌هایش را در میدان به نمایش بگذارد و همین موضوع عصبانیت و ناراحتی هواداران پی‌اس‌جی را به همراه داشت و حتی باعث شد که بسیاری از آنها این دیدار را آخرین حضور این ستاره فرانسوی در پارک دو پرنس در لیگ قهرمانان بدانند. 

یکی از صفحات هواداری پرطرفدار پی‌اس‌جی پس از پایان این بازی با طعنه به امباپه نوشت: «شاید رئال مادرید پس از دیدن این که بارسلونا چقدر آسان توانست در بازی امشب او را مهار کند، در خریدنش تجدید نظری داشته باشد» تا به این شکل اعتراضش به تصمیم او برای ترک این باشگاه و بازی ضعیفش برابر بارسا را نشان داده باشد.

دیدگاه‌ها