کد خبر : 2013650 | 23 فروردين 1403 ساعت 10:18 | 50K بازدید | 111 دیدگاه

حذف اینترمیامی: شب فاجعه‌بار مسی، سوارز و آلبا

اینترمیامی با شکست 1-3 برابر مونتری از رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ حذف شد.

حذف اینترمیامی: شب فاجعه‌بار مسی، سوارز و آلبا

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ برابر مونتری به میدان رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم شکست خورد تا در مجموع با نتیجه 2-5 بازنده میدان شده و از گردونه این مسابقات کنار برود. 

شاگردان تاتا مارتینو امیدوار بودند که بتوانند باخت در بازی رفت را در این بازی جبران کنند و راهی جمع چهار تیم برتر حاضر در این مسابقات شوند اما این اتفاق رخ نداد و بازی نه چندان خوبی که از سوی آنها ارائه شد برای صعود به مرحله بعدی کافی نبود. 

2009515

مونتری در نیمه اول موفق شد یک گل به ثمر برساند و به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شود اما دو گلی که در نیمه دوم در دقایق 58 و 64 وارد دروازه حریف کرد باعث شد که اینترمیامی تحت فشار شدیدی قرار بگیرد و بازیکنان این تیم از این که در آستانه حذف بودند کمی عصبی شوند. 

یک کارت زرد برای سوارز در دقیقه 70 و دو کارت زرد به جوردی آلبا به فاصله چهار دقیقه که باعث اخراج او از زمین و سخت‌تر شدن کار اینترمیامی شد، نشانگر همین موضوع بود. 

2009516

مسی در دقیقه 85 توانست پاس تک گل اینترمیامی که توسط دیه‌گو گومز به ثمر رسید را ارسال کند، اما این گل هم کمکی به بازگشت این تیم به جریان بازی و جبران گل‌های دریافتی نکرد و آنها در نهایت از رقابت‌های کونکاکاف چمپیونز کاپ حذف شدند تا یک ناکامی دیگر را تجربه کرده باشند.

دیدگاه‌ها