کد خبر : 2013651 | 23 فروردين 1403 ساعت 10:38 | 22.3K بازدید | 32 دیدگاه

امید ستاره پی‌اس‌جی: در بارسلونا صعود می‌کنیم

لوکاس هرناندز، ستاره پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در دیدار برگشت برابر بارسلونا به پیروزی برسد.

امید ستاره پی‌اس‌جی: در بارسلونا صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان بارسلونا بود و در یک بازی جذاب و تماشایی در نهایت با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

برای پی‌اس‌جی بسیار مهم بود که بتواند در این بازی برنده میدان باشد، چون بازی برگشت در خانه بارسا و با حضور هواداران این تیم روی سکوها برگزار خواهد شد و کار مسلما برای آنها دشوارتر خواهد بود اما شاگردان لوئیس انریکه نتوانستند از برتری که به دست آمده بود استفاده کنند و حالا باید منتظر بازی برگشت باشند. 

2009517

هرناندز پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «این دیداری بود که ما می‌دانستیم به جزئیات کوچک بستگی دارد، از اول هم این را می‌دانستیم. نیمه دوم را خوب شروع کردیم اما متاسفانه شرایط تغییر کرد. گل سوم بارسا که از روی کرنر به ثمر رسید اتفاقی است که نباید اجازه دهیم به آسانی رخ دهد. 

نتایج چنین دیدارهایی مانند یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با جزئیات مشخص می‌شود. امروز همه چیز به سود آنها بود و توانستند بیشترین استفاده را از فرصت‌هایی که داشتند بکنند، اما حالا به ما بستگی دارد که بتوانیم شرایط را تغییر دهیم. برای صعود به بارسلونا خواهیم رفت و توانایی این کار را داریم.»

دیدگاه‌ها