کد خبر : 2013658 | 23 فروردين 1403 ساعت 11:37 | 38.3K بازدید | 51 دیدگاه

تمجید ستاره سیتی از مودریچ: هرچه پیرتر، بهتر!

یوشگو گواردیول، ستاره کروات منچسترسیتی، از رویارویی با لوکا مودریچ ابراز خوشحالی کرد.

تمجید ستاره سیتی از مودریچ: هرچه پیرتر، بهتر!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این هفته در چارچوب دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در دیداری حساس به مصاف رئال مادرید رفت و توانست حریف را در خانه با تساوی 3-3 متوقف کند. 

گواردیول در این بازی عملکرد درخشانی را در ترکیب سیتی ارائه کرد و توانست گل سوم تیمش را هم با یک شوت بسیار زیبا و تماشایی به ثمر برساند، هرچند شاگردان کارلو آنچلوتی موفق شدند این گل را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند. 

1936231

تقابل این ستاره کروات با مودریچ که به عنوان بازیکن تعویضی در زمین حضور پیدا کرد هم از نکات جالب توجه این بازی بود که توجه بسیاری از هواداران را جلب کرد و خود او هم حالا از این که فرصت رویارویی با هم‌تیمی‌اش در تیم ملی کرواسی را داشته است ابراز خوشحالی کرد. 

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: «این اتفاق ارزش زیادی برای من داشت. دیدن کاپیتان تیم ملی کشورم که برابر من بازی می‌کرد احساس خوبی بود. من فصل قبل هم فرصت مشابهی داشتم اما روی نیمکت بودم. دیدن لوکا احساس خوبی بود. من می‌دانم که او سنش بالاتر می‌رود، اما همچنان عملکردش بهتر می‌شود.»

دیدگاه‌ها