کد خبر : 2013659 | 23 فروردين 1403 ساعت 11:44 | 30.5K بازدید | 50 دیدگاه

حمله دوباره کین به هالند: بازی بلد نیستی!

روی کین، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، بار دیگر از عملکرد ارلینگ هالند انتقاد کرد.

حمله دوباره کین به هالند: بازی بلد نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، هالند در جریان بازی این هفته منچسترسیتی برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی 3-3 به پایان رسید به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشت و نتوانست کمکی به این تیم کرده باشد. 

خط دفاعی رئال مادرید و خصوصا آنتونیو رودیگر موفق شدند به خوبی این بازیکن را مهار کنند و فرصت استفاده از موقعیت‌های ایجاد شده را به او ندادند و همین موضوع انتقادهای بسیار زیادی را از سوی رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان از عملکرد این بازیکن به همراه داشت. 

2009307

روی کین که چند روز قبل با انتقاد تند از این ستاره نروژی جنجال‌آفرین شده بود، بار دیگر اظهارات مشابهی را در گفتگو با اسکای مطرح کرد: «من نمی‌دانم مشکل چیست، من هر هفته از هالند و سیتی تعریف می‌کنم و می‌دانم که او مهاجم خوبی است، اما بازی کلی‌اش در سطح یک بازیکن دسته چهارمی است. انتظار هم ندارم که همه مردم با حرف من موافق باشند. 

بازی کلی او واقعا حتی نزدیک به خوب هم نیست. به عنوان یک مهاجم و یک گلزن، او بهترین است اما باید این را بپذیریم که از نظر بازیسازی واقعا خوب نیست. او بازیکنی جوان است و باید پیشرفت کند و پپ گواردیولا تمام تلاشش را در این زمینه خواهد کرد.»

دیدگاه‌ها