کد خبر : 2013683 | 23 فروردين 1403 ساعت 13:15 | 41.4K بازدید | 35 دیدگاه

مشکل او با یک نفر است

خبر بد برای بارسا: ژاوی 99.9 درصد می‌رود

لوبو کاراسکو، ستاره دهه 80 میلادی بارسا، گفت که ژاوی تصمیمش را گرفته و حتی اگر تیم را قهرمان اروپا کند نیز خواهد رفت.

خبر بد برای بارسا: ژاوی 99.9 درصد می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست دو ماه پیش برابر ویارئال، اعلام کرد که در پایان فصل از بارسا خواهد رفت. استعفای او شوک خوبی به تیم وارد کرد و بارسا توانست اوج بگیرد. هرچند بارسا در لالیگا شانس کمی برای قهرمانی دارد ولی در لیگ قهرمانان یک پایش در نیمه نهایی است و از شانس‌های بزرگ محسوب می‌شود.

با این حال ژاوی هر بار در نشست‌های خبری خود گفته که تصمیمش تغییر نکرده و خواهد رفت. او دیشب بعد از پیروزی برابر پی‌اس‌جی نیز این حرف را تکرار کرد.

2009573

لوبو کاراسکو دیشب در برنامه ال‌چیرینگیتو تایید کرد که تصمیم ژاوی عوض نخواهد شد: «ای کاش ژاوی فصل قبل و بعد از قهرمان کردن بارسا در لالیگا می‌رفت. مشکل او در بارسا ورزشی نیست و با یک شخص خاص مشکلاتی دارد. من ترجیح می‌دهم از این بیشتر به این موضوع نپردازم.»

وقتی مجری برنامه از او پرسید که منظور دکو است؟ کاراسکو سکوت کرد و سپس گفت: «ژاوی می‌دید که در اطراف او چیزهایی در حال تغییر است. مدیرانی برکنار شدند (کرویف و متئو آلمانی) و قدرت به یک سمت دیگر منتقل شد. من جای او بودم، تابستان از بارسا جدا می‌شدم. امیدوارم اوضاع برای او در ادامه فصل عالی پیش برود، ولی می‌دانم که 99.9 درصد، فصل بعد روی نیمکت بارسا نخواهد بود.»

دیدگاه‌ها