کد خبر : 2013687 | 23 فروردين 1403 ساعت 13:26 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

بعد از ۹ سال دوباره روی سکو؛

دختران ملوان و بازگشت به روزهای خوش گذشته

ملوان با ثبت یک عملکرد قابل دفاع طی ۱۸ مسابقه، به نایب قهرمانی لیگ برتر زنان رسید.

دختران ملوان و بازگشت به روزهای خوش گذشته

به گزارش ''ورزش سه''، بدون شک لیگ برتر زنان در فصل جاری یکی از بهترین فصل‌های تاریخ ۱۶ ساله خود را پشت سر گذاشت. رقابت جذاب چهار تیم خاتون، ملوان، شهرداری سیرجان و سپاهان برای قهرمانی و دوئل تماشایی خاتون و ملوان در هفته‌های پایانی موجب جذابیت دوچندان این لیگ شد. اغراق نیست اگر بگوییم در طول ادوار برگزاری لیگ زنان هرگز چنین جذابیتی شاهد نبودیم و همه اینها بدان معناست که به مرور زمان فوتبال زنان هم رو به حرفه‌ای شدن پیش می‌رود.

2009580

اما در کنار دفاع خاتون از عنوان قهرمانی خودش و رسیدن به آمار خیره‌کننده ۱۰ قهرمانی در لیگ برتر زنان، عملکرد ملوان هم در فصل جاری تحسین‌برانگیز بود. تیمی که فقط یک بار در لیگ دوم یعنی ۱۴ سال قبل موفق به قهرمانی در لیگ برتر زنان شد اما در تمام این سال‌ها یکی از عوامل مهم جذابیت فوتبال زنان در کشور بود.

2009581

ملوان در آغاز لیگ شانزدهم زنان با به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید و همچنین استفاده از بازیکن بومی و قدیمی خود، از همان هفته اول در قامت یک مدعی ظاهر شد و تا هفته ماقبل پایانی هم پا به پای خاتون پیش آمد. اگرچه از دست دادن جام قهرمانی برای آن‌ها تلخ بود اما این اولین حضور آن‌ها روی سکو بعد از حدود یک دهه بود و همین می‌تواند آغاز بازگشت قوی سپید به روزهای اوج خودش باشد.

2009582

۱۸ مسابقه، ۱۴ پیروزی، یک مساوی و سه باخت، آمار قابل دفاع دختران انزلیچی در پایان رقابت‌های فصل جاری است، تیمی که بدون شک بعد از این و با بازگشت به روزهای اوج، مورد حمایت بیشتر مردم فوتبالدوست انزلی هم خواهد بود.

دیدگاه‌ها