کد خبر : 2013689 | 23 فروردين 1403 ساعت 13:33 | 15.8K بازدید | 8 دیدگاه

هیچ‌کس سباستین کل را این‌طور ندیده بود

مدیر دورتموند در گلوی سیمئونه گیر کرد!

درگیری دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، با سباستین کل جنجال بزرگ شب دوم مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بود.

مدیر دورتموند در گلوی سیمئونه گیر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید و دورتموند شب گذشته در بازی رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو روبروی یکدیگر قرار گرفتند و این بازی با نتیجه 1-2 به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

در نیمه دوم این بازی بود که تنشی در کنار زمین توجه همه را به خود جلب کرد. در واقع دقیقا در دقیقه 58 بود که روی ضد حمله اتلتیکو مادرید، دورتموند به خوبی دفاع کرد و پاس ارسالی از سوی آنتوان گریزمان بدون ایجاد خطر خاصی از زمین بازی بیرون رفت. 

اما زمانی که اتلتیکو در حال تدارک این ضدحمله بود، امره جان روی زمین افتاده و به خطایی که روی او انجام شده بود اعتراض می‌کرد اما بازیکنان حریف توجهی به او نکردند و توپ را به بیرون نزدند. مارکو گویدا، داور بازی، هم دستور ادامه کار را داد. 

در همین لحظه بود که اتفاقی در کنار زمین افتاد و رفتار یا کلامی مطرح شد که درگیری سیمئونه و کل، مدیر ورزشی دورتموند، را به همراه داشت که معتقد بود خطا روی بازیکن تیمش انجام شده و اتلتیکو باید بازی را متوقف می‌کرد تا به وضعیت امره جان رسیدگی شود. 

2009473

در نهایت پس از چند ثانیه بحث و درگیری و هل دادن یکدیگر و به کمک دستیار سیمئونه شرایط آرام شد و هر یک به سمت نیمکت خودشان رفتند و آرامش برقرار شد. در زمانی که این اتفاق رخ داد، بازی هنوز 0-2 به سود اتلتیکو بود اما در نهایت دورتموند موفق شد یک گل توسط سباستین هالر به ثمر برساند تا امیدوار به بازی برگشت باشد. 

کل که بسیاری او را در نقش یک دیپلمات در دورتموند می‌بینند، در جریان این بازی بسیار عصبی و نگران بود و مانند یک آتش‌فشان روی صحنه خطا بر جان و بیرون نزدن توپ توسط بازیکنان حریف فوران کرد. او پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «دوست ندارم در این باره حرف بزنم. در چنین شرایطی همیشه احساسات غلبه می‌کند.

امشب باید قدرت خودمان را به حریف نشان می‌دادیم. این چیزی است که باید در این صحنه هم در نظر می‌گرفتم. این اتفاقی است که ممکن است در زمین رخ دهد. هیچ چیزی بیشتر از این نبود سیمئونه از این موضوع به خوبی مطلع است و من هم آن را می‌دانم. به همین دلیل همه چیز تمام شد.»

2009575

ادین ترزیچ هم در نشست خبری پس از این بازی در پاسخ به سوالی در این باره با طعنه به سیمئونه گفت: «من درست متوجه نشدم که چه اتفاقی بین آنها رخ داد اما این اتفاق جدیدی در اینجا نیست که بخواهد ما را متعجب کند.»

اما سرمربی اتلتیکو مادرید در نشست خبری پس از این پیروزی مهم و ارزشمند صحبتی در این باره مطرح نکرد.

بوریس بکر، تنیسور مشهور سابق آلمانی، که از این صحنه عصبانی به نظر می‌رسید هم با انتشار توییتی درباره این اتفاق نوشت: «در هر حال، صحنه بسیار خوبی را از سباستین کل در کنار زمین با سیمئونه دیدیم... زمانی که لازم است باید قدرت را نشان داد! در بازی برگشت باید بیشتر از این ببینیم.»

2009560

میشاییل بالاک هم در گفتگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «رفتار کل کاملا درست بود. شما نباید با همه چیز کنار بیایید. ما سیمئونه را در کنار زمین می‌شناسیم. اگر داور دخالت نمی‌کند، پس لازم است که او هر از گاهی تنبیه شود. سباستین کل احساس کرد که باید این کار را انجام دهد.»

دیدگاه‌ها