کد خبر : 2013706 | 23 فروردين 1403 ساعت 14:58 | 54.2K بازدید | 10 دیدگاه

بعد از درخشش و قهرمانی؛

ستاره والیبال ایران تصمیم بزرگش را علنی کرد

پدیده والیبال ایران در گفتگو با ورزش سه از نهایی شدن تصمیم مهمش خبر داد.

ستاره والیبال ایران تصمیم بزرگش را علنی کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین‌خانزاده یکی از پدیده‌های والیبال ایران در دو فصل اخیر بوده و امسال نیز با درخشش او بود که فولاد سیرجان موفق شد قهرمانی لیگ برتر والیبال را کسب کند. خانزاده بعد از فینال لیگ برتر از انتقالش به لیگ ایتالیا خبر داد و حالا در گفتگو با ورزش بیشتر در این باره صحبت کرده است.

بولت ذوب آهناز قهرمانی لیگ بگو. پارسال هم با هراز نزدیکش بودی و نشد، ولی امسال بالاخره قهرمان شدی.
پارسال تیم هراز اونقدرها واسه قهرمانی بسته نشده بود، ولی امسال واقعا شرایط فرق می‌کرد و برای قهرمانی پا به لیگ گذاشتیم. از طرف دیگه خودم هم دوست داشتم با قهرمانی و یه خاطره خوب از ایران برم. از اول لیگ تلاش  کردم واقعا بهترین بازیکن لیگ بشم و قهرمان بشیم.  

بولت ذوب آهنبرات سخت نبود که یهو اینقدر دیده شدی و اینکه آیا نباید در مورد تو نگران بود که مثل خیلی‌‌ها این دیده شدن بهت ضربه بزنه؟
واقعا برای خودم هم یه‌کم سخته یک‌دفعه تا این حد دیده شدن و اینکه یک دفعه می‌خوام برم بیرون ایران بازی کنم خیلی برام سخته. این رو هم می‌دونم که خیلی‌ها تو چنین شرایطی قرار گرفتن ولی خوب ازش استفاده نکردن و این خب می‌تونه برای من تجربه بشه.

2009602

بولت ذوب آهنگفتی خارج از ایران؛ قراره ایتالیا بازی کنی؟
در مورد تیم جدیدم هم باید بگم صحبت‌ها رو داریم انجام می‌دیم. به احتمال زیاد انجام می‌شه. حالا همون تیم شاید نباشه و چند پیشنهاد دیگه هم هست و داریم صحبت می‌کنیم. مهم‌ترین پیشنهاد من از پیاچنزاست ولی از چند تا تیم دیگه هم پیشنهاد دارم. اما هنوز داریم بررسی می‌کنیم که حالا این چند وقت روز خبراش میاد بیرون. و اینکه صددرصد تیم جدید من ایتالیایی خواهد بود.

بولت ذوب آهنیعنی دیگر قصدی برای بازی در لیگ ایران نداری؟
یه جایی دیگه باید رفت، دیگه نمی‌شه تا آخر همون‌جا زحمت کشید. مثل مدرسه است دیگه، مثلا راهنمایی رفتی و تمام شد دیگه نمی‌شه باز برگردی و باید بری دبیرستان. دیگه واقعا به نظر من برای من کافی بود موندنم. از طرفی تیم فولاد سیرجان و آقای عطایی هم صحبت‌هایی انجام دادن ولی خب دیگه تصمیم خودم رو گرفتم و می‌خوام خارج از ایران بازی کنم.  

2009603

بولت ذوب آهندر مورد سید محمد موسوی هم یه‌کم حرف بزن؛ بازی کنارش چطوره؟
سید واقعا تو بازی فینال فوق العاده بود. یعنی واقعا همون سید قدیمش بود. اینکه سید ارزشمندترین بازیکن شد واقعا حقش بود. واقعا مثل یه مدیر و رهبر خوب و با بازی فوق العاده به قهرمانی ما کمک کرد. واقعا سید عالی بود.  

بولت ذوب آهندر مورد تیم ملی هم بگو؛ برای اونجا چقدر انگیزه داری؟
بالاخره هر کسی دوست داره تو تیم ملی کشورش بازی کنه و فیکس هم بازی کنه؛ چی از این بهتر و تو این سن انگیزم که خب الان هزاره. قهرمان لیگ شدیم، بهترین شدم و گفتم دنبال اینم برم و کلا انگیزم خیلی بالاست.

بولت ذوب آهنتو احتمالاً به زودی در کنار یک پاسور جوان در تیم ملی کار خواهی کرد. شاید عرشیا به‌نژاد یا ایلشن داوودی‌پور؛ نظرت درباره اونا چیه؟
در مورد ایلشن که باید بگم خیلی پاسور جوونیه و به نظر من خیلی جا داره و خیلی بیشتر از این تلاش کنه چون پاسوری خیلی پست سختیه اونم وقتی که پاسور ما سعید معروف بوده قبلش باید بعدش یه نفر بیاد که در حد همون باشه. عرشیا به‌نژاد هم واقعا امسال عالی بازی کرد و واقعا بازیکنیه که بدون استرس تو بدترین شرایط بهترین عملکرد رو داره. به نظرم هر دوشون فوق‌العاده‌ان.

دیدگاه‌ها