کد خبر : 2013709 | 23 فروردين 1403 ساعت 15:11 | 36.1K بازدید | 67 دیدگاه

اسطوره تراکتور و اریکسن، روی جلد روزنامه پرتغالی

رونامه رکورد پرتغال تصویری از تونی اولیویرا، سرمربی محبوب و سابق تراکتور را روی جلد برده است.

اسطوره تراکتور و اریکسن، روی جلد روزنامه پرتغالی

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بنفیکا امشب و در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، میزبان مارسی است. شاگردان اشمیت امیدوارند که کار حریف را امشب در استادیوم دا لوز یکسره کرده و راهی بازی نیمه نهایی شوند.

عقاب‌ها برای بازی امشب از سرمربی سابق و مطرح خود دعوت کرده‌اند تا به ورزشگاه بیاید. اسون گوران اریکسون که چندی پیش اعلام کرد به بیماری سرطان دچار شده است، راهی لیسبون شده تا بازی تیم سابقش را از نزدیک ببیند.

نکته جالب این است که تونی اولیویرا، سرمربی سابق تراکتور و دستیار اریکسون در بنفیکا، راهی فرودگاه شد تا از همکار قدیمی و سابق خود استقبال کند.

2009608

اولیویرا و اریکسون موفق شدند که در دو مقطع، سه قهرمانی پرتغال و یک قهرمانی جام حذفی را با بنفیکا به دست بیاورند. البته اولیویرا پس از جدایی اریکسون و پیش از بازگشت او توانست دو بار دیگر و به عنوان دستیار، با عقاب‌ها قهرمان پرتغال شود.

به طور کلی، تونی اولیویرا 6 قهرمانی لیگ، پنج قهرمانی جام حذفی و سه قهرمانی سوپرجام پرتغال را با بنفیکا کسب کرده و جزء مربیان پرافتخار و تاریخی این باشگاه محسوب می‌شود.

روزنامه رکورد تصویری از ملاقات تونی و اریکسون را روی جلد شماره امروز خود برده است. سرمربی سوئدی در فرودگاه درخصوص همکار سابقش گفت: دیدن تونی همیشه لذت بخش است. یک دوست عالی، مربی بزرگ، بازیکن سابق بزرگ، عالی، عالی، عالی. دیدن او برای من مهم خواهد بود. دیدن بنفیکا نیز همیشه لذت بخش است. من امیدوارم که بنفیکا برنده شود.

2009607

راجر اشمیت، سرمربی بنفیکا، نیز در نشست خبری پیش از بازی ضمن تشکر از تونی و ادای احترام به او، گفت: من هرگز شخصاً با اریکسون ملاقات نکردم، اما تمام چیزی که از او شنیدم، دستاوردهای مثبتی بود. او یک مربی برتر، یک شخصیت بزرگ فوتبال است، در شرایط بسیار پیچیده‌ای در زندگی‌اش قرار دارد و امروز خاطرات دوران حضورش در باشگاه را زنده خواهد کرد. امیدوارم بتوانید از آن لذت ببرید.

دیدگاه‌ها