کد خبر : 2013718 | 23 فروردين 1403 ساعت 16:22 | 62.7K بازدید | 70 دیدگاه

آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم

حسینی: این سوال را باید از نکونام بپرسید!

سرمربی آلومینیوم می‌گوید که تیمش برای دیدار با استقلال، با چالش ریکاوری روبرو بوده است.

حسینی: این سوال را باید از نکونام بپرسید!

گزارش "ورزش سه"، تمامی دیدارهای هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا برگزار می‌شود. در یکی از مسابقات حساس این هفته، آلومینیوم در ورزشگاه خانگی خود در شهر اراک، میزبان استقلال خواهد بود. سرمربی ایرالکو در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد.

مجتبی حسینی درباره دیدار فردا مقابل استقلال گفت: در دیدار قبلی که سه روز پیش برگزار شد، بازی خیلی سنگین و خوبی را در تبریز انجام دادیم. بازیکنان نیز بازی خوبی را انجام دادند. دوباره بلافاصله با یک تیم قدرتمند و صدرنشین لیگ مسابقه داریم. چالشی که برای این مسابقه پیش روی ما قرار داشت، بحث ریکاوری بود.

او ادامه داد: واقعا زمان برگزاری دو مسابقه به همدیگر خیلی نزدیک بود. سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. از حریف قدرتمند، قابل احترام و صدرنشین لیگ، شناخت خوبی داریم. امیدواریم که بچه‌هایمان انرژی خوبی داشته باشند و خیلی دقیق بازی کنند که بتوانیم بازی خوبی را جلوی تیم بزرگ استقلال انجام دهیم.

سرمربی آلومینیوم درباره اینکه تیمش در این فصل بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشته و آیا فردا با این چالش مواجه است یا نه، گفت: بله زیاد اهل ناله، شیون و گله کردن نیستیم، اما سعی کردیم که زیاد این مسائل روی ما اثر نگذارد و کارمان را خوب انجام دهیم. اما واقعیت این است که این قضیه به ما ضربه زیادی زده است.

حسینی در مورد اینکه دیدار فردا، برای استقلال از حساسیت بالایی برخوردار است و اینکه آبی پوشان با انگیزه حمله و گل زدن وارد زمین مسابقه می‌شوند یا نه، پاسخ داد: من که نمی‌توانم به جای آنها فکر کنم، این سوال را باید از آنها بپرسید. من برداشت خاصی ندارم و بهتر است که مسئول فنی تیم خوب استقلال در این خصوص صحبت کند. اما ما آنالیز خوبی از استقلال داشته‌ایم و با توجه به وقت خیلی کمی هم که برای آماده‌سازی این مسابقه داشتیم، تلاش کردیم تا برنامه‌ریزی خوبی انجام دهیم. امیدوارم که اتفاقات خوبی برای ما رخ بدهد.

دیدگاه‌ها