کد خبر : 2013719 | 23 فروردين 1403 ساعت 15:59 | 21.9K بازدید | 15 دیدگاه

ادعای عجیب علیه رونالدو: عامل افت بنزما!

عقب افتادن از رونالدو در کورس آقای گلی دلیلی است که ستاره سابق فوتبال عربستان برای افت بنزما برشمرده است.

ادعای عجیب علیه رونالدو: عامل افت بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، حمزه ادریس، ستاره سابق فوتبال عربستان، معتقد است کریم بنزما، مهاجم فرانسوی الاتحاد، در تطبیق سریع با فضای جدید خوب نیست.

الهلال در فینال سوپرجام عربستان امروز پنجشنبه در ابوظبی در ورزشگاه محمد بن زاید به مصاف الاتحاد خواهد رفت.

حمزه در اظهارات مطبوعاتی به این نکته اشاره کرد که در دوران حرفه‌ای، کریم تنها دو پیراهن لیون فرانسه و رئال مادرید را بر تن کرده بود.

ادریس توضیح داد که بنزما در کیفیتی که از او انتظار می‌رفت عمل نکرد اما در دوره اخیر تمایل به ارائه سطح خوبی از خود نشان داد و همچنین از اظهارات آخرش مبنی بر تنها بودن در الاتحاد انتقاد کرد و آنها را مثبت ارزیابی نکرد.

2009631

او تایید کرد که سه چالش وجود داشت که باعث شوک کریم بنزما و ناتوانی او در نشان دادن توانایی‌هایش شد، اول اینکه او به تیمی آمد که عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان را به دست آورد و به دنبال حفظ عنوان خود بود که اولین سختی او شد.

او همچنین فکر می‌کرد که برای رقابت با کریستیانو رونالدو، رهبر النصر آمده است، اما ستاره پرتغالی به سرعت در صدر بهترین گلزنان لیگ روشن قرار گرفت و علاوه بر دشواری رقابت با الهلال، به درخشش خود ادامه داد.

ادریس همچنین به بنزما در مورد لزوم بازی کردن با تیم و همکاری با بازیکنان بدون توجه به گلزنی یا عدم گلزنی توصیه کرده است.

دیدگاه‌ها