کد خبر : 2013745 | 23 فروردين 1403 ساعت 17:59 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

علی داوودی: در المپیک بهترین وزنه‌هایم را می‌زنم

علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس وعده داد که در مسابقات المپیک بهترین وزنه‌ها را بالای سر خواهد برد.

علی داوودی: در المپیک بهترین وزنه‌هایم را می‌زنم

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، علی داوودی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین کشورمان که امروز توانست در رقابت‌های جام جهانی وزنه‌برداری تایلند سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند پس از این افتخارآفرینی در خصوص این مسابقات گفت: قبل از المپیک تجربه خوبی بود. می‌توانستم یک ضرب را هم بدون خطا سپری کنم. مسابقه قبل از المپیک استرس زیادی دارد برای من. قبل توکیو هم این را تجربه کرده بودم اما خداراشکر این‌بار مسابقه خوب پیش رفت برای من. خوشحالم و می‌دانم از اینجا به بعد راحت‌تر تمرین می‌کنم تا انشالله بتوانم بهترین وزنه‌هایم را در المپیک به ثبت برسانم.

رقابت گروه A دسته فوق سنگین جام‌جهانی وزنه‌برداری تایلند برگزار شد و علی داوودی علاوه بر رسمی کردن سهمیه المپیک خود توانست سه مدال نقره بگیرد. علی داوودی رکورد ۲۰۲ یک‌ضرب، ۲۵۲ دوضرب و مجموع ۴۵۴ کیلوگرم را ثبت کرد و به مدال نقره مجموع جام جهانی تایلند رسید. او در یک‌ضرب مدال نقره و در دوضرب هم نقره گرفت.

داوودی پیش از این با ثبت رکورد ۴۵۲ کیلوگرم در قهرمانی جهان ۲۰۲۳ عربستان و قرار گرفتن در رده چهارم رنکینگ المپیک، سهمیه المپیک را گرفته بود و تنها باید در جام جهانی تایلند که آخرین مرحله کسب سهمیه المپیک بود، شرکت می‌کرد تا این سهمیه رسمی شود.

ایران با دو سهمیه مصطفی جوادی در دسته ۸۹ کیلوگرم و علی داوودی در دسته فوق سنگین در المپیک پاریس حضور دارد.

دیدگاه‌ها